بررسی محتوایی شعر کودک در دهه هفتاد (گروههای سنی الف، ب و ج)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی محتوایی شعر کودک در دهه هفتاد (گروههای سنی الف، ب و ج) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی محتوایی شعر کودک در دهه هفتاد (گروههای سنی الف، ب و ج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی محتوایی شعر کودک در دهه هفتاد (گروههای سنی الف، ب و ج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی محتوایی شعر کودک در دهه هفتاد (گروههای سنی الف، ب و ج) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))
تعداد صفحات :۲۹
موضوع اصلی مقاله، بررسی محتوایی شعر کودک در دهه هفتاد است. بدین منظور ابتدا مجموعه اشعار منتشر شده در این دهه را مورد بررسی و مطالعه دقیق قرار دادیم. مجموعه مضامین موجود در شعر این دوره، در شش محور اصلی خلاصه شد: مضامین طبیعی گرایانه، مضامین سرگرم کننده و لذت بخش، مضامین سیاسی – اجتماعی، مضامین دینی، مضامین آموزشی – علمی و مضامین تربیتی – اخلاقی. سپس درصدد برآمدیم که فراوانی هر مضمون را در شعر این دهه مشخص کنیم و در عین حال فراوانی هر موضوع را در اشعار گروههای سنی «الف»، «ب» و ج مشخص کردیم. سپس به سراغ هر دسته از مضامین رفتیم و سعی کردیم با یافتن معیارهای علمی، نقاط ضعف و قوت اشعار را مشخص کنیم. این مقاله به ما نشان می دهد که شعر دهه هفتاد از جهت محتوایی چه وضعیتی دارد.
کلید واژه: ادبیات کودک و نوجوان، شعر کودک، درونمایه شعری، نقد و بررسی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.