مقاله تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴) :
مقاله تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴) که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۵ در دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی از صفحه ۱۲۳ تا ۱۳۸ منتشر شده است.
نام: تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دوره راهنمایی شهر اصفهان در (۸۵ـ۱۳۸۴)
این مقاله دارای ۱۶ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سبک حل مساله
مقاله افسردگی
مقاله معلول جسمی ـ حرکتی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش سبک حل مساله به شیوه اسپیواک و شوره بر کاهش افسردگی دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی مقطع راهنمایی انجام شد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان معلول جسمی ـ حرکتی مقطع راهنمایی شهر اصفهان بوده است. در این پژوهش با استفاده از آزمون افسردگی بک ۲۲ نفر به عنوان دانش آموز افسرده شناخته و به طور تصادفی به دو گروه تقسیم شدند ۱۱ نفر به عنوان گروه آزمایش و ۱۱ نفر به عنوان گروه گواه انتخاب شدند. طرح پژوهش، از نوع آزمایشی پیش آزمون ـ پس آزمون با گروه گواه است. پس از اجرای آموزش سبک حل مساله در مدت هفت جلسه به گروه آزمایش، مجددا بر روی هر دو گروه آزمون افسردگی بک اجرا گردید و نتایج بررسی و مقایسه شدند. داده های به دست آمده با استفاده از روشهای آماری t مستقل و آزمون تحلیل کوواریانس نشان دهنده تفاوت معنادار بین میانگین نمرات افسردگی در گروه آزمایش و گواه بوده است به عبارت دیگر تفاوتهای فردی در واریانس نمرات دو گروه ناشی از آموزش بوده است (P<0.01). نتایج به دست آمده از فرضیه دیگر پژوهش مبنی بر تفاوت تاثیر آموزش سبک حل مساله بر کاهش افسردگی برحسب جنس معنادار نبوده، بنابراین تاثیر آموزش بر کاهش افسردگی دختران و پسران یکسان بوده است (P<0.05).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.