مقاله مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا :

مقاله مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۶ در پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی) از صفحه ۱۱۵ تا ۱۳۸ منتشر شده است.
نام: مشکلات انضباطی دانش آموزان و ارایه یک الگوی انضباطی مناسب در مدارس دخترانه ابتدایی شهرستان شهرضا
این مقاله دارای ۲۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مشکلات انضباطی (آموزشی
مقاله رفتاری
مقاله مقرراتی)
مقاله راهکارهای انضباطی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این پژوهش به بررسی مشکلات انضباطی دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهرستان شهرضا در ابعاد آموزشی، رفتاری، مقرراتی و راهکارهای اصلاح و کاهش این مشکلات از دیدگاه مدیران و معلمان در سال تحصیلی ۸۶-۱۳۸۵ پرداخته است. روش پژوهش، توصیفی پیمایشی بوده است. جامعه آماری این پژوهش تمام مدیران (۵۰ نفر) و معلمان (۳۶۰ نفر) مدارس ابتدایی دخترانه شهرضا بودند. از بین جامعه آماری معلمان ۱۷۹ نفر به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند و تمام مدیران در پژوهش شرکت کردند. ابزار پژوهش پرسشنامه ای شامل سؤالات مربوط به مشکلات انضباطی با ضریب پایایی ۰۹۳ و سوالات مربوط به راهکارهای اصلاح مشکلات انضباطی با ضریب پایایی ۰۸۶ بود. روایی محتوایی پرسشنامه با نظر متخصصان تایید شد. به منظور تحلیل داده های این پژوهش از آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج نشان داد که مشکلات انضباطی دانش آموزان در ابعاد آموزشی، رفتاری و مقرراتی کمتر از سطح متوسط بوده است. در مورد راهکارهای اصلاح مشکلات انضباطی، «مشورت معلمان و مدیران برای حل مساله»، «تذکر شفاهی خصوصی»، «جلسات آموزشی برای خانواده دانش آموز»، «انجام مشاوره فردی با دانش آموز»، «تشویق و پاداش به منظور اصلاح مشکل»، «دادن مسوولیت به دانش آموز» و «علت یابی مشکل قبل از هرگونه برخورد» به ترتیب بالاترین میانگین را داشته است. بین نظرهای مدیران و معلمان برحسب متغیرهای جمعیت شناختی در رابطه با مشکلات آموزشی و رفتاری تفاوتی مشاهده نشد (P<0.05). اما در بعد مقرراتی از نظر مدیران مشکلات انضباطی دانش آموزان بیشتر از معلمان بود. بین نظر مدیران و معلمان در رابطه با راهکارهای انضباطی برحسب متغیرهای جمعیت شناختی تفاوتی مشاهده نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.