تعیین چسبندگی واقعی سیستم های مختلف تعمیرات بتنی، با به کارگیری روش جدید «انتقال اصطکاک» (یادداشت پژوهشی)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین چسبندگی واقعی سیستم های مختلف تعمیرات بتنی، با به کارگیری روش جدید «انتقال اصطکاک» (یادداشت پژوهشی) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین چسبندگی واقعی سیستم های مختلف تعمیرات بتنی، با به کارگیری روش جدید «انتقال اصطکاک» (یادداشت پژوهشی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین چسبندگی واقعی سیستم های مختلف تعمیرات بتنی، با به کارگیری روش جدید «انتقال اصطکاک» (یادداشت پژوهشی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین چسبندگی واقعی سیستم های مختلف تعمیرات بتنی، با به کارگیری روش جدید «انتقال اصطکاک» (یادداشت پژوهشی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه دانشکده مهندسی

تعداد صفحات :۲۲

از عوامل بسیار مهم در عملکرد یکپارچه لایه تعمیری و بتن قدیم، چسبندگی بین این دو می باشد. اگر چه روش هایی برای اندازه گیری چسبندگی در آزمایشگاه و در محل سازه موجود می باشد ولی اندازه گیری دقیق آن تحت تاثیر عواملی چون‏ مقاومت و حالت سطح بتن قدیم، شیوه اعمال نیرو، محل وقوع شکست و تعبیر نتایج حاصله، می باشد. در این مقاله، نتایج حاصل از به کارگیری روش «انتقال اصطکاک» برای اندازه گیری چسبندگی سیستم های های مختلف تعمیری (سیمانی، پلیمری و رزینی) رایج در صنعت بتن ارایه گردیده است. بسترهای بتنی مورد بررسی قرار گرفته شامل سطح حاصل از برش با اره الماسه و سطح زبر طبیعی به وجود آمده از ترک خوردگی و شکست می باشد. سیستم های مختلف تعمیری، که چسبندگی آنها در این مطالعه به صورت آزمایشگاهی و کارگاهی مورد ارزیابی قرار گرفته اند عبارتند از: «ملات ماسه سیمان» با و بدون دوغاب، «ملات ماسه سیمان پلیمری»، «ملات رزین های اپوکسی و پلی استری» و ملات های مختلف با چسباننده های سیمانی و رزینی. بر اساس تحلیل های «بهینه سازی» و «آماری» ارایه شده در این مقاله، معادله ای ارایه گردیده است که می تواند با مدنظر قرار دادن درصد شکست به وجود آمده در قسمت های مختلف (لایه تعمیری، بتن قدیم و مرز بین این دو) و تنش نهایی قرایت شده، مقدار چسبندگی لایه تعمیری را به دست دهد.

کلید واژه: مقاومت بتن، چسبندگی، مواد و روش های مختلف تعمیری، انتقال اصطکاک، مواد پلیمری و رزینی، چسباننده ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.