سنجش و مقایسه کارکردهای علمی و تحقیقاتی دانش آموختگان دوره دکترای تخصصی دانش آموختگان (Ph.D) داخل و خارج از کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سنجش و مقایسه کارکردهای علمی و تحقیقاتی دانش آموختگان دوره دکترای تخصصی دانش آموختگان (Ph.D) داخل و خارج از کشور دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنجش و مقایسه کارکردهای علمی و تحقیقاتی دانش آموختگان دوره دکترای تخصصی دانش آموختگان (Ph.D) داخل و خارج از کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش و مقایسه کارکردهای علمی و تحقیقاتی دانش آموختگان دوره دکترای تخصصی دانش آموختگان (Ph.D) داخل و خارج از کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سنجش و مقایسه کارکردهای علمی و تحقیقاتی دانش آموختگان دوره دکترای تخصصی دانش آموختگان (Ph.D) داخل و خارج از کشور :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : طب و تزکیه
تعداد صفحات :۹
ارزیابی کارکرد دانش آموختگان دکترای تخصصی (PhD) داخل و خارج از کشور و مقایسه این کارکرد از مواردی است که می تواند به برنامه ریزان آموزشی کشور در زمینه اصلاح و ارتقا آموزش عالی کشور کمک نماید. در این تحقیق تحلیلی آینده نگر، پرسشنامه ای حاوی ۳۰ سوال برای دانش آموختگان دکترای تخصصی (PhD) داخل کشور و ۴۱ سوال برای دانش آموختگان دکترای تخصصی (PhD) خارج کشور تهیه و بین این فارغ التحصیلان در دانشگاههای علوم پزشکی کشور توزیع گردید. سوالات شامل اطلاعات فردی (جنس – سن – تاهل – تعداد فرزندان – زمان استخدام – مرتبه دانشگاهی – وضعیت استخدام – زمان استخدام – وضعیت اشتغال)، اطلاعات تحصیلی (مدت تحصیل در داخل کشور – مدت تحصیل در خارج کشور – آخرین مدرک تحصیلی داخلی – آخرین مدرک تحصیلی خارجی – زمان شروع به تحصیل در مقطع PhD – زمان خاتمه) و اطلاعات مربوط به کارکرد علمی (آموزشی و پژوهشی) شامل دوره های تدریس – مسوولیتهای آموزشی – مسوولیت های اجرایی – پایان نامه ها – مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و بین المللی – کتاب های چاپ شده – شرکت در کنگره ها – انجام پروژه های پژوهشی بود. پرسشنامه ها برای افراد مورد نظر ارسال و از آنان خواسته شد تا نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام و بعد از تکمیل به آموزش دانشکده محل خدمت خود تحویل دهند. پرسشنامه فاقد نام و نام خانوادگی بود. جمعا ۳۹۰ نفر از دارندگان دکترای تخصصی (PhD) پرسشنامه را تکمیل نمودند. پس از کدگذاری اطلاعات و داده ها استخراج و وارد فرمهای کامپیوتری و نهایتا به کمک نرم افزار آماری EP15 داده ها وارد کامپیوتر شدند. نتایج تحلیل نشان داد که تفاوت آماری معنی داری بین عملکرد آموزشی و پژوهشی دانش آموختگان داخل و خارج که بر مبنای فعالیتهای آموزشی و پژوهشی آنها محاسبه گردیده بود وجود نداشت (P<0.05). متوسط ساعات تدریس دانش آموختگان داخل و خارج به ترتیب برابر ۵.۶۱ و ۵.۴۹ ساعت در هفته بود و متوسط تعداد مقالات دانش آموختگان داخل و خارج در خارج از ایران به ترتیب برابر ۱ و ۲ مقاله بود. متوسط تعداد طرحهای تحقیقاتی دانش آموختگان داخل و خارج به ترتیب برابر ۲.۵۷ و ۳.۵۷ طرح بود. متوسط تعداد مشاوره های پایان نامه های دانشجویی دانش آموختگان داخل و خارج به ترتیب برابر ۵.۲۲ و ۹.۹۳ پایان نامه بود.
کلید واژه: دانش آموختگان، ساعات تدریس، تعداد طرح های تحقیقاتی، رشته تحصیلی، کارکرد علمی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.