تبیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حرکت

تعداد صفحات :۱۷

هدف این پژوهش تبیین نقش رسانه های جمعی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور است. پیش فرض اساسی در پرداختن به این مقوله، نقش رسانه های جمعی به عنوان منبع غالب شکل گیری واقعیت های اجتماعی است که مهم ترین ویژگی یک عمل نهادی شده است. با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و به کارگیری پرسشنامه ای که روایی آن مورد تایید قرار گرفته و پایایی آن ۸۳ درصد برآورد شده بود، به بررسی موضوع در نمونه ۳۴۰ نفری از شهروندان مناطق ۲۲ گانه تهران که هفته ای حداقل یک بار در ایستگاه های ورزش همگانی حضور می یابند، پرداخته شد. روش نمونه گیری در مرحله اول به صورت خوشه ای و در مرحله دوم تصادفی بود. به منظور آزمون فرضیه ها از آزمون های همبستگی رتبه ای اسپیرمن و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج پژوهش حاکی از اثر معنی دار رسانه ها بر نهادینه شدن ورزش همگانی (۳۷ درصد) است. به عبارتی ۳۷ درصد تغییرات در نهادینه شدن ورزش همگانی در کشور مربوط به رسانه هاست و ۶۳ درصد بقیه به عوامل دیگر مربوط می شود.

کلید واژه: رسانه های جمعی، ورزش همگانی، نهادینه کردن و واقعیت اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.