کنترل مستقیم گشتاور و شار موتور سنکرون رلوکتانسی سه فاز تغذیه شده با اینورتر SVM دو سطحی سه فاز چهار کلیدی با بکارگیری کنترل کننده لغزشی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل مستقیم گشتاور و شار موتور سنکرون رلوکتانسی سه فاز تغذیه شده با اینورتر SVM دو سطحی سه فاز چهار کلیدی با بکارگیری کنترل کننده لغزشی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل مستقیم گشتاور و شار موتور سنکرون رلوکتانسی سه فاز تغذیه شده با اینورتر SVM دو سطحی سه فاز چهار کلیدی با بکارگیری کنترل کننده لغزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل مستقیم گشتاور و شار موتور سنکرون رلوکتانسی سه فاز تغذیه شده با اینورتر SVM دو سطحی سه فاز چهار کلیدی با بکارگیری کنترل کننده لغزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل مستقیم گشتاور و شار موتور سنکرون رلوکتانسی سه فاز تغذیه شده با اینورتر SVM دو سطحی سه فاز چهار کلیدی با بکارگیری کنترل کننده لغزشی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه مهندسی برق و الکترونیک ایران (انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران)

تعداد صفحات :۱۳

در این مقاله با استفاده از کنترل کننده های تغییر ساختار از نوع هیسترزیس موسوم به (Bang-Bang)، گشتاور و شار مغناطیسی یک موتور درایو سنکرون رلوکتانسی (SynRM) (Synchronous Reluctance Motor) سه فاز که با یک اینورتر سه فاز چهار کلیدی از نوع مدولاسیون بردار فضایی ولتاژهای استاتور (FSTPI) (Four Switch Three Phase Inverter) تغذیه می گردد کنترل می شود. ابتدا استراتژی سیستم مدار حلقه بسته درایو بر روی روش کنترل ماکزیمم گشتاور (MTC) قرار داده می شود، آنگاه با افزایش تدریجی گشتاور بار این استراتژی بطور اتوماتیک به ترتیب با متدهای کنترلی ثابت نگاهداری جریان محور d، (CCIAC) و کنترل ضریب توان ماکزیمم مجاز (MFTC) مربوط به موتور SynRM جایگزین می گردد. بعلاوه به منظور مقاوم نمودن سیستم کنترل درایو نسبت به تغییرات و نامعینی های پارامترهای ماشین و همچنین نسبت به اغتشاش گشتاور بار اولا، مقاومت استاتور با یک تخمین زن از نوع PI متعارف تخمین زده می شود؛ ثانیا یک کنترل کننده سرعت مد لغزشی بکار گرفته می شود که دارای ویژگیهای فاقد فاز رسیدن و، شوریدگی کم است. این کنترل کننده سازگاری ترکیب با هر نوع کنترل کننده نامی از جمله کنترل کننده خطی فیدبک حالت می باشد. در پایان هم کارآیی روش کنترل پیشنهادی طی شبیه سازی کامپیوتری در زیر و بالای سرعت پایه به نمایش گذاشته می شود.

کلید واژه: کنترل مستقیم، گشتاور، شار مغناطیسی، موتور رلوکتانسی، مد لغزشی، چهار کلیدی، بردار فضایی، اینورتر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.