نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بررسیهای حسابداری و حسابرسی
تعداد صفحات :۲۶
هدف اصلی از این پژوهش، بررسی نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و به صورت مطالعه موردی در بورس منطقه ای اصفهان است. هدف یاد شده به وسیله سه پرسش اصلی وهفت پرسش فرعی مورد آزمون واقع شده است. این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی از شاخه میدانی است و روش گردآوری مباحث نظری آن کتابخانه ای بوده و داده های آن به صورت نمونه گیری از جامعه بزرگتر به وسیله پرسش نامه به دست آمده است. در این پژوهش از آزمون های t تک نمونه ای برای آزمون پرسش های پژوهش و آزمون فریدمن برای رتبه بندی عوامل موثر، استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش صورت گرفته حاکی از آن است که فرضیه آماری مربوط به پرسش اول پژوهش مبنی بر تاثیر گذاری گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار اصفهان مورد تایید قرار می گیرد. فرضیه آماری مربوط به پرسش های فرعی، در راستای پرسش دوم پژوهش درباره تاثیرپذیری گروه های مرجع از عوامل کلان، هم چون فرهنگ سهامداری، عوامل اقتصادی و عوامل سیاسی در سطح معناداری P£۰.۰۵ تایید می گردد. در مورد پرسش های فرعی، در راستای پرسش سوم پژوهش درباره تاثیر پذیری گروه های مرجع از عوامل خرد، هم چون تبلیغات (اطلاع رسانی)، کارگزاران و مکان جغرافیای استقرار بورس اوراق بهادار در سطح معناداری P£۰.۰۵ رد و در مورد با سابقه سودآوری تایید می شود.
کلید واژه: بورس اوراق بهادار، بورس اوراق بهادار منطقه ای، سرمایه گذاری، گروه های مرجع
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.