بازاریابی اجتماعی: کاربرد و مزیت استفاده از آن در آموزش مداوم پزشکی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی اجتماعی: کاربرد و مزیت استفاده از آن در آموزش مداوم پزشکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی اجتماعی: کاربرد و مزیت استفاده از آن در آموزش مداوم پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اجتماعی: کاربرد و مزیت استفاده از آن در آموزش مداوم پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی اجتماعی: کاربرد و مزیت استفاده از آن در آموزش مداوم پزشکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : گام های توسعه در آموزش پزشکی

تعداد صفحات :۱۴

زمینه: تجربه جهانی بیانگر آن است که بسیاری از تلاش های آموزشی برای بهبود عملکرد پزشکان بی ثمر و دوره های بازآموزی از کارآیی و تاثیر اندکی برخوردار بوده اند. از علل عدم موفقیت در این عرصه، می توان ناکارآمدی روش های آموزشی را ذکر کرد. تئوری ها و روش های مبتنی بر دیدگاه بازاریابی اجتماعی از جمله روش های نوین آموزشی هستند که می توانند در جهت رفع این مشکل مد نظر قرار گیرند.در سه دهه اخیر استفاده از اصول و روش های بازاریابی تجاری برای تغییر عقاید، نگرش ها و رفتارها، مورد توجه قرار گرفته است و از آن با عنوان بازاریابی اجتماعی نام برده شده است. در این فرآیند منظم و برنامه ریزی شده با استفاده از اصول و تکنیک های بازاریابی تجاری، محور قرار دادن مشتری و شناخت خواسته ها و نیازهای او، مخاطب به انجام یک رفتار و یا توجه به ایده های خاص ترغیب می شود. تحلیل مشتری (شناسایی و دسته بندی مخاطبان)، تحلیل بازار و تحلیل کانال،‌ مراحل اساسی برنامه ریزی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی به شمار می روند.نتیجه گیری: اگر چه به نظر می رسد طراحی برنامه های آموزشی بر مبنای اصول یاد شده، هزینه اجرای برنامه را افزایش می دهد ولی احتمال موفقیت آموزشی برنامه و تاثیر آن بر رفتار پزشکان را بالا می برد.

کلید واژه: آموزش مداوم پزشکی، بازاریابی اجتماعی، تغییر رفتار، مشتری، بازار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.