مقایسه نتایج آزمون رایانه ای با کتبی در ارزشیابی حیطه شناختی دانشجویان در بخش ارتودنسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
28 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نتایج آزمون رایانه ای با کتبی در ارزشیابی حیطه شناختی دانشجویان در بخش ارتودنسی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نتایج آزمون رایانه ای با کتبی در ارزشیابی حیطه شناختی دانشجویان در بخش ارتودنسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نتایج آزمون رایانه ای با کتبی در ارزشیابی حیطه شناختی دانشجویان در بخش ارتودنسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نتایج آزمون رایانه ای با کتبی در ارزشیابی حیطه شناختی دانشجویان در بخش ارتودنسی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

تعداد صفحات :۵

زمینه: ارزشیابی دانشجویان از طریق نرم افزارهای رایانه ای (CBT)، امروزه به عنوان یک روش نزد متخصصین آموزش پذیرفته شده است، ولی مطالعه زیادی در زمینه مقایسه آن با روش آزمون های کتبی (PBT) وجود ندارد.هدف: مطالعه به منظور مقایسه نتایج آزمون رایانه ای با کتبی در ارزشیابی حیطه شناختی دانشجویان دندان پزشکی انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه تحلیلی بر روی ۴۶ دانشجوی دندان پزشکی یزد در سال ۱۳۸۳ انجام شد. آزمون ها متوالی بود و میانگین نمره های دو روش در کل آزمون و ضریب همبستگی نمرات دو آزمون برای هر فرد با استفاده از آزمون های آماری تی و اسپیرمن تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: همبستگی مثبت و معنی دار بین نمره هر فرد در دو روش وجود داشت (۰.۶=r، ۰.۰۰۰=p)، در حالی که اختلاف میانگین نمره های کل آزمون معنی دار نبود.نتیجه گیری: آزمون رایانه ای می تواند جهت رتبه بندی دانشجویان و به عنوان یک روش نوین در ارزشیابی دانشجویان استفاده شود.

کلید واژه: سنجش آموزش، نرم افزار، دانشجویان دندان پزشکی، ارتودنسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.