توسعه منحنی های شکنندگی و قابلیت اعتماد و ارزیابی آسیب پذیری لرزه ای پل بتنی تله زنگ


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه منحنی های شکنندگی و قابلیت اعتماد و ارزیابی آسیب پذیری لرزه ای پل بتنی تله زنگ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه منحنی های شکنندگی و قابلیت اعتماد و ارزیابی آسیب پذیری لرزه ای پل بتنی تله زنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه منحنی های شکنندگی و قابلیت اعتماد و ارزیابی آسیب پذیری لرزه ای پل بتنی تله زنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه منحنی های شکنندگی و قابلیت اعتماد و ارزیابی آسیب پذیری لرزه ای پل بتنی تله زنگ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : استقلال

تعداد صفحات :۲۵

پل ها به طور بالقوه از آسیب پذیرترین سازه های موجود در سیستم های شهری و بزرگراهی در حین زلزله اند. بدیهی است که کارایی لرزه ای سیستم های حمل و نقل از جمله پل ها نقش کلیدی در مدیریت بحران زلزله ایفا می کنند. از این رو ضرورت ارزیابی هر دو جنبه کاربردی و فیزیکی سازه پل ها مهم است. جنبه فیزیکی کارآیی لرزه ای توسط توابع شکنندگی لرزه ای (منحنی های شکنندگی) یا ماتریسهای احتمال خسارت تجهیزات حمل و نقل ارزیابی می شوند. احتمال خسارت سازه ای به سبب سطوح مختلف جنبش لرزه ای زمین، توسط منحنی های شکنندگی بیان می گردد.در این پژوهش نحوه تهیه منحنی های شکنندگی پلها توسعه داده شده و برای ارزیابی از عملکرد بهینه چنین منحنی هایی، آسیب پذیری لرزه ای یک پل پیش تنیده راه آهن به طول ۲۱۵ متر و به طور کامل، توسط این چنین منحنی های شکنندگی و با کمک نرم افزار اپن سیز، به صورت ۱۰۰% سه بعدی المان محدود غیرخطی مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه نتایج تحلیل، یک بسته نرم افزاری در متلب تهیه شده است. مدلسازی کامل پل با استفاده از مدل های غیرخطی سه بعدی و شش مولفه ای، به همراه مدلسازی کامل رفتار کوله ها، بالشتک ها، اثر سقوط عرشه از روی نشیمن و اندرکنش غیرخطی خاک- سازه از مزیت های این پژوهش نسبت به کارهای مشابه است. مطالعه روی منحنی های شاخص قابلیت اعتمادسازه ای از دیگر بخش های این پژوهش است که منحنی ها برای اولین بار ارایه می شوند. در نهایت روش و نحوه ارزیابی انجام شده جمع بندی و نتایج در قالب منحنی های آسیب پذیری و قابلیت اعتمادسازه ای برای دو شاخص خسارت معتبر ارایه و مقایسه شده اند.

کلید واژه: آسیب پذیری لرزه ای، پل های بتن آرمه، توابع خسارت، تحلیل المان محدود، تحلیل غیرخطی، تحلیل شکنندگی، قابلیت اعتمادسازه ای

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.