نقش یادگیری تفاوت زمانی تخلیص شده با تقریب زننده های تابع برای کاهش زمان و هزینه های محاسباتی یادگیری تقویتی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش یادگیری تفاوت زمانی تخلیص شده با تقریب زننده های تابع برای کاهش زمان و هزینه های محاسباتی یادگیری تقویتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش یادگیری تفاوت زمانی تخلیص شده با تقریب زننده های تابع برای کاهش زمان و هزینه های محاسباتی یادگیری تقویتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش یادگیری تفاوت زمانی تخلیص شده با تقریب زننده های تابع برای کاهش زمان و هزینه های محاسباتی یادگیری تقویتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش یادگیری تفاوت زمانی تخلیص شده با تقریب زننده های تابع برای کاهش زمان و هزینه های محاسباتی یادگیری تقویتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه مهندسی برق و الکترونیک ایران (انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران)

تعداد صفحات :۲۰

ترکیب الگوریتم یادگیری تقویتی با تقریب زننده های تابعی برای تعمیم فضای حالت اخیرا از توجه ویژه ای برخوردار شده و به صورت گسترده ای این اعتقاد وجود دارد که یکی از موارد تعیین کننده برای سنجش میزان یادگیری تقویتی به قلمروهای جالب عملی، است. این مقاله ترکیب دستورالعمل TTD، یک پیاده سازی تقریبی موثر محاسباتی از روش های TD() با CMAC، یک تقریب گر تابع به ویژه مناسب برای یادگیری تقویتی درخور کارآیی محاسباتی آن و توانایی یادگیری پیوسته را مورد بررسی قرار می دهد. اکثر مطالعات قبلی ترکیب CMAC با الگوریتم های بر اساس TD(0) که معمولا برای >0 یادگیری بسیار آهسته تر صورت می گیرد، یا با پیاده سازی مرسوم TD() که بر اساس آثار صلاحیت است به همراه هزنیه های محاسباتی بالا مورد بررسی قرار داده اند. مطالعه فعلی، سعی دارد علاوه بر معرفی کامل روش TTD برای کاهش هزنیه های محاسباتی، با ترکیب CMAC و TTD یادگیری سریع با کارآیی محاسباتی و توانمندی های تعمیمی را بیان کند. نتایج تجربی ارایه شده، عملکرد موفقیت آمیز الگوریتم یادگیری Q را که با استفاده از دستورالعمل TTD و CMAC در دو کار با فضاهای حالت پیوسته پیاده سازی شده اند، را نشان می دهد.

کلید واژه: یادگیری تقویتی، یادگیری تفاوت زمانی، تفاوت زمانی تخلیص شده، پاداش، تقریب، عامل های یادگیر، بروزآوری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.