شناسایی گذرگاه های پر خطر ریلی – جاده ای بر اساس شاخص خطر؛ یادداشت فنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی گذرگاه های پر خطر ریلی – جاده ای بر اساس شاخص خطر؛ یادداشت فنی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی گذرگاه های پر خطر ریلی – جاده ای بر اساس شاخص خطر؛ یادداشت فنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی گذرگاه های پر خطر ریلی – جاده ای بر اساس شاخص خطر؛ یادداشت فنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی گذرگاه های پر خطر ریلی – جاده ای بر اساس شاخص خطر؛ یادداشت فنی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :۱۲

وضعیت هندسی جاده و راه آهن در محل تقاطع آنها نقش اساسی در کاهش یا افزایش تعداد تصادفات وسایط نقلیه جاده ای یا ریلی دارد. همچنین شدت ترافیک، سیستم مسیر ریلی، نوع وسایط نقلیه عبوری از جاده، نوع روسازی جاده (آسفالتی، شنی و خاکی)، سیستم علایم گذرگاهی و مسافت دید (که خود تابعی از وضعیت هندسی گذرگاه است) پارامترهای دیگری هستند که در تعداد و شدت تصادفات نقش موثری دارند. با توجه به موارد فوق اولین گام در ایمن سازی گذرگاهها، تعیین اولویت و طبقه بندی آنها در گروه های پر خطر، با خطر متوسط و کم خطر است. در این مقاله ابتدا با استفاده از تجربیات کشورهای توسعه یافته، شاخص خطر تعریف شده برای راه آهن ایران ارایه شده و سپس گذرگاه های ریلی – جاده ای موجود در کل شبکه راه آهن ایران مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج محاسبات بر اساس شاخص خطر و بررسی آمار سوانح ۱۰ سال گذشته سازگاری مناسبی را نشان دادند که بر اساس آن تدوین برنامه های افزایش ایمنی در گذرگاه ها امکان پذیر می شود.

کلید واژه: گذرگاه ها، تصادف، شاخص خطر، گذرگاه های ریلی – جاده ای

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.