مطالعه ارتباط بین آمیخته بازاریابی گردشگری و رضایت گردشگران داخلی مورد مطالعه: شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ارتباط بین آمیخته بازاریابی گردشگری و رضایت گردشگران داخلی مورد مطالعه: شهر شیراز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ارتباط بین آمیخته بازاریابی گردشگری و رضایت گردشگران داخلی مورد مطالعه: شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ارتباط بین آمیخته بازاریابی گردشگری و رضایت گردشگران داخلی مورد مطالعه: شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ارتباط بین آمیخته بازاریابی گردشگری و رضایت گردشگران داخلی مورد مطالعه: شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه گردشگری بزرگترین صنعت قرن حاضر می باشد و روز به روز در حال رشد و ترقی است . اگر بازاریابی را فرایندی مدیریتی بدانیم تمام فعالیتهای برنامه ریزی ، تهیه محصولات گردشگری ،جذب گردشگر و تامین رضایت گردشگران نیازمند عملیات و فعالیتهای بازاریابیاست. بازاریابی عبارت است از همه فعالیتهای ارزیابی بازار و نیازهای مشتریان آن بازار ، همراه با ارزیابی خدمات ، امکانات ، هزینه های حصول به هدف و تسهیلاتی که رضایت مشتریان را در بر دارد. در این تحقیق که روش پژوهش آن از نوع توصیفی همبستگی بوده و به -صورت پیمایش انجام گرفته، ارتباط بین محصولات گردشگری، قیمت، توزیع و ترویج به عنوان آمیخته بازاریابی گردشگری و رضایت گردشگران داخلی سنجیده شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه گردشگران داخلی که مقصد گردشگریشان شهر شیراز است را شامل می شود. برای نمونه گیری از روش تصادفی ساده ۱۶۸ گردشگر داخلی مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای گرداوری داده ها از ابزارپرسشنامه استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS16 انجام گرفته است. نتایج پژوهش نشان می دهد رابطه مثبت و معناداری بین آمیخته بازاریابی گردشگری )محصول گردشگری، قیمت، توزیع، ترویج( و رضایت گردشگران از آمدن به شیراز وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.