شناسایی سیستم و ارزیابی دینامیکی آزمایشگاهی تیرهای بتنی خسارت دیده در پل ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی سیستم و ارزیابی دینامیکی آزمایشگاهی تیرهای بتنی خسارت دیده در پل ها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی سیستم و ارزیابی دینامیکی آزمایشگاهی تیرهای بتنی خسارت دیده در پل ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی سیستم و ارزیابی دینامیکی آزمایشگاهی تیرهای بتنی خسارت دیده در پل ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی سیستم و ارزیابی دینامیکی آزمایشگاهی تیرهای بتنی خسارت دیده در پل ها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۱

یکی از مهم ترین عوامل انهدام سازه پل هایی از نوع تیر و دال، بروز و رشد خسارت (آشکار یا پنهان) در اجزا روسازه آن ها در طی زمان است. در این مقاله تاثیر خسارت بر خواص دینامیکی شامل فرکانس طبیعی، میرایی، سختی خمشی و دامنه ارتعاش برای تیرهای بتن مسلح به عنوان یکی از رایج ترین عناصر مورد استفاده در این نوع پل ها از طریق انجام تحقیقات آزمایشگاهی بررسی شده است. خسارت با اعمال بار استاتیکی و ایجاد ترک خمشی برای یک تیر دو سر ساده بتنی مسلح تعریف شده است. از آنجا که درصد میرایی به خطی و غیرخطی بودن رفتار اجزا بسیار وابسته بوده و نیز سختی به میرایی مربوط است، با ایجاد نیروهای دینامیکی ضعیف توسط موتور ارتعاش، آزمایش های دینامیکی با حفظ رفتار خطی برای المان تیر انجام شده است. نتایج حاصل نشان می دهد که میرایی تیر در محدوده مقطع ترک خورده، میرایی لزج تنها نبوده و ترکیبی از میرایی لزج و اصطکاکی است و با اثر افزایش ترک یا خسارت سهم میرایی اصطکاکی افزایش می یابد. همچنین در این مقاله به جای استفاده از روش آزمایش های استاتیکی، دو روش برای ترسیم منحنی نیرو – جابه جایی و تعیین سختی تیر بتنی از طریق انجام آزمایش های دینامیکی ارایه می شود. یکی از این روش ها وابستگی کمتری به ضریب میرایی دارد. صحت و دقت هر دو روش به کمک آزمایش های انجام شده، به اثبات می رسد.

کلید واژه: تعیین هویت دینامیکی، ارزیابی دینامیکی، تیر بتنی، خسارت، میرایی، پل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.