عوامل جمعیت شناختی موثر بر قصد کارآفرینی ( مطالعه موردی کشور ایران )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل جمعیت شناختی موثر بر قصد کارآفرینی ( مطالعه موردی کشور ایران ) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل جمعیت شناختی موثر بر قصد کارآفرینی ( مطالعه موردی کشور ایران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل جمعیت شناختی موثر بر قصد کارآفرینی ( مطالعه موردی کشور ایران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل جمعیت شناختی موثر بر قصد کارآفرینی ( مطالعه موردی کشور ایران ) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این مقاله، ارزیابی تفاوت های جنسیتی و پیشینه خانوادگی تاثیرگذار بر تصمیم شروع یک کسب و کار است. نتایج مطالعه حاضر، این فرضیه را تایید می کند که تمایل به راه اندازی کسب و کار در مردان نسبت به زنان بیشتر بوده و این افراد، پاداش های مالی را بسیار مهم تفسیر می کنند.از سوی دیگر، از دیدگاه زنان، آنچه که اهمیت دارد، معنای زندگیشان است. همچنین این مطالعه نشان می دهد که پیشینه خانوادگی بر قصد کارآفرینی تاثیر می گذارد. این مقاله با ارایه توصیه هایی در زمینه توسعه کارآفرینی به اتمام رسیده و محدودیت های تحقیق و رهنمودهایی برای تحقیقات آینده نیز مورد بحث قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.