طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان های آموزشی رشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان های آموزشی رشت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان های آموزشی رشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان های آموزشی رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان های آموزشی رشت :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان
تعداد صفحات :۱۳
مقدمه: یکی از شاخصهای سنجش کارآمدی و توسعه از جمله در بخشهای بهداشت و درمان رضایت ارباب رجوع از خدمات دستگاههای دولتیست که برای ارتقای آن طرح تکریم ارباب رجوع اجرا شده است.هدف: ارزیابی نحوه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستانهای آموزشی رشت در سال ۱۳۸۳مواد و روشها: پژوهش بهصورت مقطعی و توصیفی انجام شده است. جامعه هدف، ۶ بیمارستان آموزشی – درمانی رشت بودند. ابزار سنجش چک لیست بود که روایی و پایایی آن مورد تایید کمیته ارتقای کیفیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت و با سه روش مشاهده، استفاده از مستندات و دادههای ثبت شده و مصاحبه بود. در این تحقیق همه فعالیتهای مربوط به برنامه ده گانه طرح تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گرفت.نتایج: میانگین امتیازهای «آموزش کارکنان» در این بیمارستانها ۳/۴۳ درصد بود که در حیطه «برنامه شفافسازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع» ۶۰ درصد، در حیطه «اطلاعرسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم»، ۳/۶۸ درصد، در حیطه «تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم» ۱۰۰ درصد، در حیطه «پیشبینی فضا و امکانات مناسب» ۳/۹۳ درصد، در برنامه «بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به مردم» ۴/۷۳ درصد، در برنامه «نظرسنجی از مراجعان ۶/۷۶، در حیطه «نظارت و بازرسی» ۶۰ درصد، در برنامه «تشویق و تقدیر مدیران و کارکنان موفق ۳/۵۳ درصد و درحیطه «نحوه رفتار با مردم» ۵۵ درصد بوده است. میانگین کل امتیازات حاصل از ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستانهای آموزشی رشت ۳۴/۶۸ درصد بودکه بیمارستان دکترحشمت با ۴۹/۸۳ درصد و بیمارستان الزهرا (س) با ۶۶/۵۲ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین امتیاز را کسب کردند.نتیجهگیری: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستانهای آموزشی – درمانی رشت با توفیق نسبی روبرو بوده است. با استقرار برنامه تحول در نظام مدیریت بهعنوان یکی از ضروریات مهم طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تغییر ملاکهای تشویق و تنبیه کارکنان ومدیران از روش سنتی به نحوی که از نظر مشتریان در این مورد استفاده شود، شاهد موفقیت روزافزون این طرح خواهیم بود.
کلید واژه: ارزشیابی برنامه، بیمارستان های آموزشی، رضایت مصرف کننده
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.