طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدرس علوم انسانی
تعداد صفحات :۳۲
بررسی در ادبیات موضوع ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی ارایه شده به وسیله صاحبنظران و همچنین تجارب عملی انجام شده در ایران نشانگر آن است که به طور کلی دو رویکرد مختلف برای انتخاب بازارهای خارجی پیشنهاد شده است: رویکرد گسترش و رویکرد قاعدهمند. بنگاههایی که از رویکرد گسترش استفاده میکنند، بتدریج و از طریق بازارهایی که از لحاظ فرهنگی و جغرافیایی مشابه بازار محلی است، وارد بازار بینالمللی میشوند. اما در رویکرد قاعدهمند، روش منظمی برای انتخاب بازار جهانی به کار گرفته میشود و از یک مجموعه از معیارها برای تعیین بازارهای مناسب استفاده میشود.اهمیت و نیاز به ارزیابی و انتخاب نظاممند بازارهای هدف به وسیله بسیاری از محققان مورد توجه قرار گرفته و مدلهایی برای ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی پیشنهاد شده است. اما مدلهای ارایه شده منطبق با واقعیت و فرایند تصمیمگیری صادرکنندگان نبوده است و از جامعبودن لازم برخوردار نمیباشند؛ بعلاوه، گامهای موثری در جهت هوشمندسازی مدلهای ارایه شده نیز برداشته نشده است. بر این اساس، در این مقاله پس از ارایه یک مدل مفهومی جامع منطبق با فرایند تصمیمگیری صادرکنندگان که شامل جذابیت تقاضا، جذابیت دسترسی، جذابیت تطبیق و جذابیت رقابت میباشد، جذابیت بازارهای بینالمللی ارزیابی میشود. در خاتمه نیز یک مدل هوشمند فازی بر اساس مدل مفهومی تایید شده ارایه خواهد شد که امکان پیشبینی و تصمیمسازی برای صادرکنندگان را فراهم میآورد.
کلید واژه: بازاریابی بینالملل، ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی، انتخاب بازارهای بینالمللی، هوشمندی بازار، هوشمندی رقابتی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.