مقاله ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل :

مقاله ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در رهیافتی نو در مدیریت آموزشی از صفحه ۸۹ تا ۱۰۸ منتشر شده است.
نام: ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری، با استفاده از مدل سه بعدی روبیتایل
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی
مقاله برنامه درسی اجرا شده
مقاله مطالعات اجتماعی
مقاله آموزش متوسطه
مقاله مدل روبیتایل

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش با هدف کلی ارزشیابی برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری با تاکید بر مدل روبیتایل انجام شده است. این پژوهش به روش توصیفی از نوع پیمایشی انجام گرفت و جامعه آماری آن دربرگیرنده تمامی دبیران مرد و زن درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری در استان گیلان به تعداد ۲۷۲ نفر بود. حجم نمونه پژوهش ۱۶۵ نفر بوده که به روش تصادفی خوشه ای گزینش شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته ۲۹ گویه ای بوده است. در زمینه روایی پرسشنامه، تاکید پژوهشگران بیش تر بر روایی محتوایی بوده که قضاوت و تایید متخصصین و همچنین مشورت با جمعی از دبیران این امر را ممکن نمود. پایایی پرسشنامه بر اساس آزمون آلفای کرونباخ ۰۸۲ محاسبه گردید. جهت تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی که دربرگیرنده فراوانی، درصد و میانگین بود و همچنین از روش آمار استنباطی آزمون خی دو استفاده شد. نتایج این پژوهش بیانگر آن بود که برنامه درسی اجرا شده درس مطالعات اجتماعی آموزش متوسطه شاخه نظری؛ ۱- با هدف های نظام آموزشی متناسب است. ۲- شرایط و امکانات متناسب را به میزان کمی در اختیار دانش آموزان گذارده است. ۳- به میزان کمی به تفاوت های فردی دانش آموزان توجه دارد. ۴- به موفقیت تحصیلی دانش آموزان توجه دارد. ۵- به میزان کمی اثربخشی لازم را داشته و نیازمند فعالیت های جبرانی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.