مقاله میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای :

مقاله میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN) از صفحه ۹۳ تا ۹۸ منتشر شده است.
نام: میزان اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای پزشکی بر سطوح یادگیری به وسیله نرم افزار چند رسانه ای
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نرم افزار چندرسانه ای
مقاله پرستاری مراقبت هسته ای
مقاله آموزش
مقاله سطوح یادگیری شناختی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هداف: آمادگی جامعه پرستاران برای مواجهه با حوادث هسته ای نقش مهمی در کاهش عواقب هسته ای دارد. بخش مهمی از فرآیند آمادگی، آموزش است که به شیوه های مختلف ارایه می شود. این تحقیق با هدف بررسی اثربخشی آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای به وسیله نرم افزار چندرسانه ای بر سطوح یادگیری انجام شد.
روش ها: در این مطالعه نیمه تجربی ۳۰ نفر از پرستاران بیمارستان شهید صدوقی اصفهان به روش نمونه گیری مبتنی بر هدف در سال ۱۳۸۸ انتخاب شدند. پرسش نامه محقق ساخته حاوی ۳۰ سوال چند گزینه ای در رابطه با سطوح یادگیری شناختی شامل دانش، فهمیدن و کاربرد تهیه شد و آزمون در مراحل قبل، بلافاصله بعد و ۴ هفته پس از آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای با نرم افزار چند رسانه ای برگزار شد. نمرات با نرم افزار SPSS 17 و آزمون آماری آنوای اندازه های تکراری با یکدیگر مقایسه شدند.
یافته ها: میانگین نمرات سطح دانش در سه مرحله قبل، بلافاصله و چهار هفته پس از آموزش به ترتیب ۵۱ ± ۵۴، ۷۱ ± ۴۳۷ و ۷۱ ± ۶۷ و میانگین نمرات سطح فهمیدن به ترتیب ۲۰۵ ± ۹۳۳، ۲۰۳ ± ۸۷۳ و ۲۳ ± ۷۹۳ و میانگین نمرات سطح کاربرد به ترتیب ۱۵۳ ± ۲۲۷، ۱۵ ± ۷۴ و ۲۱ ± ۶۴ و میانگین نمرات مجموع سطوح به ترتیب ۴۰۲ ± ۱۰۷۳، ۴۲۵ ± ۲۳۵ و ۴۹۶ ± ۲۱۸ بود. آزمون آنوای اندازه های تکراری روند یادگیری در تمام مراحل و در تمام سطوح اختلاف معنی داری نشان داد (P<0.001).
نتیجه گیری: نتایج بیانگر اثربخشی نرم افزار چندرسانه ای است، از این رو آموزش پرستاری مراقبت های هسته ای با نرم افزار چند رسانه ای می تواند جایگزین مناسبی برای سایر شیوه های آموزش باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.