میزان رضایت مندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان رضایت مندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان رضایت مندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان رضایت مندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان رضایت مندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی بنیاد جانبازان شهرستان کرمان جهت اخذ خدمات درمانی در سال ۱۳۸۲ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

تعداد صفحات :۱۰

سابقه و هدف: با گذشت ۱۶ سال از پایان دفاع مقدس، هم چنان شاهد تالمات جسمی و روانی ناشی از جنگ در جانبازان و آزادگان عزیز می باشیم. با توجه به تاکید سازمان های بین المللی بر نقش محوری نظرات دریافت کنندگان خدمات سلامتی بر بهبود کیفیت این خدمات، این مطالعه با هدف سنجش سطح رضایت مندی جانبازان و آزادگان مراجعه کننده به بنیاد جانبازان شهرستان کرمان انجام پذیرفت.
مواد و روش ها: در این مطالعه مقطعی طی مدت ۴ ماه از آذرماه لغایت اسفند ماه ۱۳۸۲، تعداد ۳۸۴ جانباز و آزاده به صورت تصادفی انتخاب (یک نفر از هر ۱۰ نفر مراجعه کننده) و پرسش نامه ای که مشتمل بر اطلاعات زمینه ای و نیز ۳۱ عبارت که سطح رضایت را با استفاده از مقیاس لیکرت از بسیار ناراضی (نمره ۱) تا بسیار راضی (نمره ۵) می سنجید، به وسیله مصاحبه تکمیل گردید. روایی پرسش نامه با استفاده از متون معتبر و نظر جمعی از مجربین تامین شد. برای تعیین سازگاری درونی آلفای کرونباخ محاسبه شد که %۹۷ بود.
یافته ها: میانگین و انحراف معیار سن نمونه مورد بررسی ۳۹.۲±۵.۸ بود و ۹۹.۷ درصد آنان مرد بودند. بیشترین میانگین نمره رضایت در مورد ” نحوه برخورد پزشکان در خدمات سرپایی” (با میانگین ۳.۵) به دست آمد، و بیشترین درصد نارضایتی (۴۱.۷ درصد) از نتیجه اقدامات درمانی توسط پزشکان بود.
نتیجه گیری: یافته های این تحقیق لزوم ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی ارایه شده به این قشر سلحشور را مشخص می نماید.

کلید واژه: دفاع مقدس، خدمات بهداشتی درمان، رضایت مندی مشتری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.