نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار، زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (۱۳۸۱)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار، زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (۱۳۸۱) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار، زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (۱۳۸۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار، زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (۱۳۸۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت مشارکتی در بهبود زمان انتظار، زمان مشاوره و رضایتمندی بیماران سرپایی بیمارستان رازی قزوین (۱۳۸۱) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : حکیم

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه: زمان انتظار بیمار برای دریافت خدمات سرپایی و زمان مشاوره (زمان ویزیت) پزشک برای ارایه خدمات و میزان رضایتمندی بیماران سرپایی از خدمات ارایه شده از مهمترین شاخص های اثربخشی خدمات بیمارستانی محسوب می شود. عدم توجه به این شاخص ها منجر به نقص ارایه خدمات و اعمال فشارهای جسمی و روانی بر بیماران و متعاقب آن، عدم رضایت آنها می گردد. این پژوهش توصیفی، موردی، مداخله ای، پیمایشی و کاربردی به منظور ارتقای میانگین زمان انتظار بیماران سرپایی برای دریافت خدمات سرپایی، زمان مشاوره (زمان ویزیت) پزشک برای ارایه خدمات و میزان رضایتمندی آنها از خدمات ارایه شده در بخش سرپایی بیمارستان رازی قزوین (وابسته به سازمان تامین اجتماعی) صورت گرفت.روش کار: در دو هفته اول اسفند سال ۱۳۸۰ در بخش سرپایی بیمارستان مذکور، ۱۳۳۶ نفر از افرادی که به دلایل مختلف نیاز به خدمات سرپایی داشته اند و به این بخش مراجعه کرده بودند به صورت تصادفی منظم از طریق پرسشنامه برای تعیین زمان انتظار، زمان مشاوره و رضایتمندی مورد بررسی قرار گرفتند. پس از تعیین وضعیت موجود و انجام مداخلات ارتقای کیفیت در دو هفته آخر خرداد سال ۱۳۸۱، به صورت تصادفی منظم ۱۲۷۰ نفر از مراجعه کنندگان به بخش سرپایی با همان پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفتند تا میزان ارتقای صورت گرفته مشخص گردد. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS مورد پردازش قرار گرفت. یافته ها: میانگین زمان انتظار بیمار برای دریافت خدمات سرپایی، زمان مشاوره پزشک و رضایت مندی بیماران از خدمات بیمارستانی به ترتیب از ۱۶۲.۱۸ دقیقه، ۴.۳۴ دقیقه و ۳.۳۷ از ۵ امتیاز (درجه ضعیف رضایت مندی) به ۱۲۸.۴۳ دقیقه، ۵.۰۶ دقیقه و ۳.۸۴ از ۵ امتیاز (درجه متوسط رضایت مندی) ارتقا یافته است.نتیجه گیری: با بکارگیری فنون مدیریت مشارکتی به ویژه گروه های بهبود کیفیت می توان ارتقای خدمات بیمارستانی و در نتیجه افزایش رضایت مندی بیماران از خدمات ارایه شده را تضمین نمود.

کلید واژه: زمان انتظار، زمان مشاوره (زمان ویزیت)، رضایت مندی بیماران، بخش سرپایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.