مقاله تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران :
مقاله تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در پژوهشنامه حمل و نقل از صفحه ۱۶۷ تا ۱۸۴ منتشر شده است.
نام: تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده در شهر تهران
این مقاله دارای ۱۸ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دوربرگردان
مقاله مدلسازی تصادف
مقاله تحلیل ایمنی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
استفاده از دوربرگردانها به عنوان یکی از روش های مدیریت دسترسی و تسهیل روانی حرکت، از اواخر سال ۱۳۸۲، به طور وسیعی در شهر تهران و گسترش یافت که در آن تقاطعهای چراغدار به دوربرگردان تبدیل شدند. دوربرگردانهایی که در سطح تهران اجرا شده اند به طور عمده در معابر بزرگراهی درون شهری قرار دارند. هدف از اجرای طرح، کاهش تاخیر و افزایش ظرفیت روانی رانندگان بوده است. این مقاله به مطالعه تاثیر این دوربرگردانها بر ایمنی تردد می پردازد. برای تحلیل ایمنی دوربرگردانهای اجرا شده، از روش های آماری قدرتمند برای تحلیل و مدلسازی تعداد و نحوه تصادفها در ارتباط با پارامترهای هندسی و ترافیکی استفاده شده و طی آن ۶ نمونه جهت ارزیابی ایمنی مطالعه شده اند، نتایج در رابطه با هندسه دوربرگردانها نشان می دهد که به طور متوسط، ۱۰% افزایش در عرض بازشدگی شعاع جزیره پروانه و فاصله از تقاطع (طول تداخل) به ترتیب سبب ۶۱۲، ۶۳۷ و ۳۶۲ درصد کاهش در تعداد تصادفهای جلو پهلو می شود و ۱۰% افزایش در عرض خط منجر به ۲۰ درصد کاهش در تعداد کل تصادفها می شود. با افزایش سرعت در مسیر اصلی، تصادفهای جلو عقب به دلیل تفاوت بیشتر سرعت مسیر اصلی و خصوصا در خط سرعت، با سرعت های کم وسایل نقلیه ای که قصد دورزدن در بریدگی دوربرگردان را دارند افزایش می یابد و نیز با افزایش سرعت در مسیر فرعی همگرا به مسیر اصلی، تصادفهای جلو عقب کاهش می یابند. همچنین تصادفهای با افزایش حجم ترافیک در مسیر اصلی و نیز حجم ترافیک دور زننده، افزایش می یابند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.