مقاله بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی :

مقاله بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در فروردین و اردیبهشت ۱۳۸۸ در بررسی های بازرگانی از صفحه ۱۹ تا ۲۷ منتشر شده است.
نام: بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اعصار بازاریابی
مقاله بازاریابی کلان
مقاله بازاریابی خرد
مقاله اخلاقیات در بازاریابی
مقاله توجه به ذی نفعان (گرایش ذی نفعان)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله ضمن مروری بر اعصار بازاریابی از دیدگاه های مختلف، شاخصه های ویژه هر عصر از بازاریابی را معرفی خواهیم کرد. سپس نگاه خود را به حوزه نسبتا جدیدی از اخلاقیات بازاریابی که از ضرورتهای بازاریابی نوین یا بازاریابی قرن ۲۱ است معطوف می نماییم و در همین راستا شمایی از طبقه بندی اخلاقیات بازاریابی ارایه خواهیم داد که در آن مبحث اخلاقیات بازاریابی را در دو مقوله خرد – کلان و نیز اثباتی – هنجاری مد نظر قرار می دهد و به بسط این دو مقوله می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.