مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برتوسعه کار آفرینی از نظر اساتید و کارشناسان و متخصصان دانشگاههای مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برتوسعه کار آفرینی از نظر اساتید و کارشناسان و متخصصان دانشگاههای مازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برتوسعه کار آفرینی از نظر اساتید و کارشناسان و متخصصان دانشگاههای مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برتوسعه کار آفرینی از نظر اساتید و کارشناسان و متخصصان دانشگاههای مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر برتوسعه کار آفرینی از نظر اساتید و کارشناسان و متخصصان دانشگاههای مازندران :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

در عصر پیچیده، رقابتی و نامطمئن جهانی شدن, تنها از طریق استفاده از نتایج پژوهش هاست که می توان راه حل ها و راهنمایی های لازم را برای حل مسائل مورد نیاز جامعه کشف و ارائه نمود. از آن‌جا که کارآفرینی به عنوان یک عامل کلیدی رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها شناخته شده است، پژوهش های مرتبط با آن، واجد اهمیت بسیار است. این پژوهش یکی از مهم ترین موضوعات مرتبط با کارآفرینی با هدف مطالعه ی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی از نظر اساتید و کارشناسان و متخصصان دانشگاههای مازندران و با روش توصیفی، پیمایشی (زمینه یابی) و مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شد. جامعه آماری کلیه اساتید و کارشناسان و متخصصان کارآفرینی به تعداد ۹۰۰ نفر می باشد نمونه پژوهشی از جدول کرجسی و مورگان به تعداد ۲۷۰ نفر می باشد و روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای است. روش پژوهش تحقیق حاضر توصیفی ( زمینه یابی ) است برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق استفاده شده است در تجزیه و تحلیل سوالات ویژه از آزمونt تک نمونه ایی و آزمون Anova و رتبه بندی میانگین ها استفاده شده است بر اساس نتایج حاصل نشان دادکه به ترتیب عوامل راهبردی، عوامل حقوقی و اداری، عوامل فنی و تکنولوژیکی، عوامل آموزشی، عوامل اقتصادی، عوامل فرهنگی و اجتماعی در توسعه ی کارآفرینی در حد زیاد و خیلی زیاد موثر است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.