مقاله تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده :

مقاله تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۸۷ در فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی) از صفحه ۲۵ تا ۴۷ منتشر شده است.
نام: تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده
این مقاله دارای ۲۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله استراتژی بازار
مقاله پوشاک مردانه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش تلاش شده تا مراحل تدوین و انتخاب استراتژی در بازار مصرف پوشاک مردانه شفاف تر شود. در اینجا هدف، بررسی نقاط قوت و ضعف درونی یکی از شرکت های تولیدکننده پوشاک مردانه (شرکت الف)، همچنین تجزیه و تحلیل تهدیدها و فرصت ها، خصوصا در بخش بازار مصرف و نهایتا تدوین یک برنامه استراتژیک برای بخش بازاریابی و ارتقا مزیت های رقابتی این شرکت می باشد. بنابراین این پژوهش در ۴ مرحله کلی صورت گرفته است :
– بررسی برنامه ریزی استراتژیک کل و تدوین رسالت و ماموریت سازمان
– تجزیه و تحلیل داخل و خارج سازمان و تعیین و تدوین نقاط ضعف – قوت و فرصت ها – تهدیدهای سازمان
– بررسی موقعیت های رقابتی سازمان در بازار و تدوین استراتژی های مناسب
– تعیین اولویت استراتژی بازاریابی و ارائه خط مشی آتی برای صنایع پوشاک در این راستا
در نهایت در این پژوهش با نشان دادن موقعیت واحد بازاریابی شرکت الف در بازار مصرف پوشاک مردانه، پیشنهادهای اجرایی برای اعمال استراتژی و رسیدن به اهداف آن در زمینه جذب و آموزش کارکنان قدیمی و تازه کار، تبلیغات، تنوع و کیفیت محصولات، ارتباط با مشتری و صادرات صورت گرفت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.