ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگانی

تعداد صفحات :۲۵

موفقیت در راهبرد جهش صادارتی مسلتزم شناسایی تحولات جهشی نظیر تجارت الکترونیکی در عرصه تجارت بین الملل است. توسعه تجارت الکترونیکی مستلزم سرمایه گذاری در توسعه زیر ساخت های مربوطه به آن درکشور است، لذا تعیین اولویت های سرمایه گذاری در این راستا از اهیمت فوق العاده ای برخوردار است. مقاله حاضر با هدف تسهیل امر توسعه تجارت الکترونیکی و به منظور اولویت بندی زمینه های سرمایه گذاری، اقدام به تبیین مدلی نموده است که در آن صنایع مختلف از نظر قابلیت بازار سازی بین الملی در تجارت الکترونیکی، اولویت بندی می شوند. از جمله نتایج حاصل از تحقیق حاضر، اولویت بندی صنایع با ISIC چهاررقمی و دو رقمی می باشد. تعیین راهبردهایی که بتوان با استفاده از آن زمینه، موفقیت صنایع در بازارسازی بین المللی در تجارت الکترونیکی را افزایش داد، از دیگر نتایج ارائه شده در این مقاله، می باشد.

کلید واژه: تجارت الترونیکی، اولویت سرمایه گذاری، صنایع، تحلیل سلسله مراتبی فرآیند (ISIC(AHP، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.