نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک، و گابائرژیک)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک، و گابائرژیک) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک، و گابائرژیک) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک، و گابائرژیک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نوروترانسمیترها و شناخت: بخش اول (سیستم های کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک، و گابائرژیک) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تازه های علوم شناختی
تعداد صفحات :۲۰
هدف: در دو دهه گذشته، موضوع نوروترانسمیترها و کارکردهای شناختی توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. در این مقاله، نقش سیستمهای کولینرژیک، دوپامینرژیک، آدرنرژیک، سروتونرژیک و گابائرژیک در رفتار شناختی مرور میشود.روش: این مطالعه با روش مروری انجام شده است. یافته ها و نتیجه گیری: نقش فعالیت سیستم کولینرژیک در حافظه و دمانس، یافته ای تکرار شونده است، اگرچه نمیتواند کل فرآیند حافظه را تبیین کند. جهت بررسی اثر نوروترانسمیترها بر یادگیری و حافظه نیز مطالعات آزمایشگاهی متعددی روی حیوانات انجام شده است. افزایش یا کاهش میزان نوروترانسمیترها و یا فعال یا مسدود شدن گیرندههای مربوطه، آشکار نموده که مکانیسمهای مختلفی در فرآیند یادگیری و حافظه دخالت دارند. وجود یک شبکه از سیستمهای متفاوت نوروترانسمیترها، میتواند نقش مهمی در یادگیری و پردازش حافظه داشته باشد.
کلید واژه:
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.