آموزش اثربخش: رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
18 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش اثربخش: رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش اثربخش: رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش اثربخش: رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش اثربخش: رویکردی بر اساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کومش

تعداد صفحات :۹

سابقه و هدف: یکی از روش‌های ارزیابی آموزش اثربخش در آموزش عالی، ارزیابی دانشجویان از عملکرد اعضای هیات علمی در پایان هر ترم است. دانشجویان، منبع اصلی اطلاعات در باب کیفیت و اثربخشی آموزش محسوب می‌شوند. هدف از این تحقیق شناسایی عوامل موثر در آموزش اثربخش و ارایه پیشنهادهایی برای بهبود آن است. در این تحقیق شواهد پژوهشی در ارتباط با موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.مواد و روش‌ها: ابزاری با ۲۸ متغیر برای تعیین شاخص‌ها طراحی گردید و در اختیار ۴۲۸ تن از دانشجویان رشته پرستاری در شش دانشگاه و دانشکده پرستاری قرار داده شد. تحلیل عاملی (Factor analysis) برای تعیین مجموعه‌ای از متغیرهای آموزش اثربخش به کار گرفته شد. یافته‌ها: نتایج به دست آمده نشان می‌دهند که چهار عامل ۱) ارایه درس، ۲) سازمان‌دهی، ۳) ارزیابی و ۴) مهارت‌های تخصصی بر آموزش اثربخش تاثیر می‌گذارند.نتیجه‌گیری: در این مقاله پیشنهادهایی برای بهبود آموزش ارایه شده است، که از آن جمله می‌توان به اهمیت دادن یکسان به آموزش و پژوهش، آموزش اعضای هیات علمی، دادن فرصت‌های مطالعاتی، انتشار مجلات آموزشی و تقویت تحصیلات تکمیلی اشاره کرد.

کلید واژه: آموزش اثربخش، ارزیابی هیات علمی، آموزش عالی و پرستاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.