نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد تاثیر ارزشیابی دانشجو در بهبود تدریس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد تاثیر ارزشیابی دانشجو در بهبود تدریس دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد تاثیر ارزشیابی دانشجو در بهبود تدریس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد تاثیر ارزشیابی دانشجو در بهبود تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نظر اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد تاثیر ارزشیابی دانشجو در بهبود تدریس :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
تعداد صفحات :۸
زمینه: ارزشیابی مستمر از نحوه عملکرد اساتید که بخشی از آن به عهده دانشجویان گذاشته شده است، در صورتی که به طور صحیح انجام شود، میتواند ضمن تشخیص نقاط قوت و ضعف، به عنوان عاملی کمک کننده در جهت بهبود فعالیتهای آموزشی آنان مؤثر باشد. مواد و روشها: این مطالعه تحلیلی در سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۰ بر روی ۱۶۱ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران که ۱۸ نفر از ایشان مدیران گروههای مختلف بودند، انجام شد. روش نمونهگیری سرشماری و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه بود که در بخش اول به سنجش نظر اساتید در مورد میزان تغییر در نحوه تدریس ایشان با توجه به ارزشیابی دانشجویی و در بخش دوم به سنجش نظر کلی اساتید در ارتباط با ویژگیهای ارزشیابی دانشجو از اساتید، میپرداخت. در پرسشنامه مدیران گروه، بخش دیگری نیز وجود داشت که در آن مدیر گروه در مورد تغییر در نحوه تدریس اساتید گروه خود نظر میداد. دادهها با استفاده از آزمونهای آماری تیکای دو و آنالیز واریانس تجزیه و تحلیل شدند. یافتهها: اکثر اساتید (۶۱.۹%) و مدیران گروه (۶۵.۸%) میزان تأثیر ارزشیابیهای دانشجویی را در بهبود تدریس اساتید “کم” ارزیابی نمودند. بحث و نتیجهگیری: به دلیل اهمیت امر ارزشیابی باید فرآیند ارزشیابی با رویکرد کارشناسانه و علمیتر و مبتنی بر دخالت مستقیم اساتید و نیز با توجه به کل عوامل موجود و مؤثر بر فعالیتهای علمی، آموزشی و پژوهشی ایشان انجام شود.
کلید واژه: تدریس، دانشجو، پزشکی، آموزش برنامه ای
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.