تاثیر طرح بهینه ‌سازی بخش فوریت ‌های بیمارستان بوعلی ‌سینای قزوین بر رضایت بیماران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر طرح بهینه ‌سازی بخش فوریت ‌های بیمارستان بوعلی ‌سینای قزوین بر رضایت بیماران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر طرح بهینه ‌سازی بخش فوریت ‌های بیمارستان بوعلی ‌سینای قزوین بر رضایت بیماران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر طرح بهینه ‌سازی بخش فوریت ‌های بیمارستان بوعلی ‌سینای قزوین بر رضایت بیماران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر طرح بهینه ‌سازی بخش فوریت ‌های بیمارستان بوعلی ‌سینای قزوین بر رضایت بیماران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

تعداد صفحات :۶

زمینه: یکی از شاخص‌های ارزیابی کیفیت ارائه خدمات در بخش‌های مختلف بیمارستانی تعیین میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات ارائه شده در آن بخش‌هاست. هدف: مطالعه به منظور تعیین میزان رضایت بیماران از خدمات درمانی ارائه شده در بخش فوریت‌های مرکز آموزشی- درمانی بوعلی‌سینا قزوین پس از اجرای طرح بهینه‌سازی انجام شد. مواد و روش‌ها: این مطالعه مقطعی در خرداد ۱۳۸۲ در بیمارستان بوعلی‌سینای قزوین انجام شد. به همین منظور ۱۴۹ بیمار به صورت تصادفی انتخاب و از طریق مصاحبه و تکمیل پرسش‌نامه بررسی شدند. برای آنالیز داده‌ها از آزمون مجذور کای و ضریب همبستگی استفاده شد. یافته‌ها: نتایج نشان داد ۷۹% بیماران از سرعت ارائه مراقبت‌های پزشکی ۷۸.۳% از حضور پزشک بر بالین بیمار ۸۷.۴% از سرعت تشکیل پرونده ۷۹.۴% از طرز برخورد و رفتار پزشک ۷۷.۲% از میزان مهارت پرستاران ۷۹.۴% از زمان انجام خدمات پیرابالینی و ۴۶.۶% از دسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی رضایت متوسط داشتند. نتیجه‌گیری: رضایت بیماران در بخش فوریت‌های بیمارستان بوعلی‌سینا بعد از اجرای طرح بهینه‌سازی نسبت به قبل از اجرای آن افزایش یافت.

کلید واژه: خدمات فوریت‌های پزشکی، رضایت بیمار، مراقبت از بیمار.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.