بررسی رابطه خودکارآمدی با نگرش و عملکرد تحصیلی درس ریاضی در دانش آموزان سوم راهنمایی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه خودکارآمدی با نگرش و عملکرد تحصیلی درس ریاضی در دانش آموزان سوم راهنمایی شهر تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه خودکارآمدی با نگرش و عملکرد تحصیلی درس ریاضی در دانش آموزان سوم راهنمایی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خودکارآمدی با نگرش و عملکرد تحصیلی درس ریاضی در دانش آموزان سوم راهنمایی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه خودکارآمدی با نگرش و عملکرد تحصیلی درس ریاضی در دانش آموزان سوم راهنمایی شهر تهران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم انسانی الزهرا
تعداد صفحات :۲۶
۳۹۰ دانش آموز سال سوّم راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۰-۷۹ به صورت تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامه های خود کارآمدی شرر و همکاران (۱۹۸۲) و نگرش نسبت به ریاضی آیکن (۱۹۷۰) را تکمیل کردند. پس از جمع آوری اطلاعات، داده ها به روش های آماری: همبستگی، t برای دو گروه مستقل و رگرسیون چند متغیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، نتایج حاکی از این بود که بین خودکارآمدی و نگرش نسبت به ریاضی با عملکرد در ریاضی مثبت و معنادار وجود دارد. هم چنین نتایج این تحقیق نشان میدهد که خودکارآمدی و نگرش نسبت به ریاضی نقش مهمی در عملکرد ریاضی دارد.
کلید واژه: خود کارآمدی، نگرش به نسبت ریاضی، عملکرد ریاضی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.