مقاله تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی :

مقاله تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در ۱۳۸۹ در مهندسی بیوسیستم ایران (علوم کشاورزی ایران) از صفحه ۲۷ تا ۳۵ منتشر شده است.
نام: تحلیل و بررسی ارتعاشات تراکتور دوچرخ در وضعیت ایستگاهی
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارتعاش
مقاله rms شتاب
مقاله حوزه زمان
مقاله حوزه فرکانس
مقاله قابلیت انتقال

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
یکی از مهمترین بحث ها در صنعت و کشاورزی مساله سلامتی انسان در هنگام کار با ماشین ها می باشد که در حیطه ارگونومی مطرح می گردد. در ماشین های کشاورزی این مساله پیچیده تر است. یکی از ماشین هایی که کشاورزان در مناطق شمالی ایران در مقابل خطرات ناشی از کاربرد آن قرار دارند، تراکتور دوچرخ می باشد. از مهمترین خطرات این ماشین، قرارگرفتن راننده در معرض ارتعاش آن است. در این تحقیق ارتعاش یک تراکتور دوچرخ در شرایط ایستگاهی در شش دور موتور (۱۳۰۰، ۱۶۰۰، ۱۸۰۰، ۲۰۰۰، ۲۲۰۰ و ۲۴۰۰) و چهار موقعیت شاسی، دسته تراکتور دوچرخ، بازو و قفسه سینه راننده اندازه گیری شد. نتایج تحقیق نشان داد که با افزایش دور موتور در چهار موقعیت، مقادیر rms(جذر میانگین مربعات) شتاب نیز در سه راستای عمودی، جانبی و طولی افزایش می یابد. همچنین روشن شد که فرکانس غالب ارتعاش در تمام موقعیت ها و جهت ها برابر با تعداد ضربات پیستون یا دور موتور در یک ثانیه است. با مقایسه مقادیر rms شتاب در سه راستای عمودی، جانبی و طولی مشخص شد که در تمام موقعیت ها مقدار شتاب در راستای عمودی بیشینه می باشد. مقدار کل ارتعاش، ahv، نیز بر روی دسته تراکتور دوچرخ بیشترین مقدار است. همچنین بیشترین ارتعاش از دسته تراکتور دوچرخ به دست راننده انتقال می یابد و مچ دست بیشترین فشار کاری را تحمل می کند. قابلیت انتقال ارتعاش نیز به تدریج از مچ دست تا قفسه سینه کاهش می یابد. در کل نتیجه گرفته شد که مقدار ارتعاش با بالا رفتن دور موتور و همچنین در حین انتقال از شاسی تا دسته افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.