مقاله آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی :

مقاله آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در راهبردهای آموزش از صفحه ۶۳ تا ۶۶ منتشر شده است.
نام: آموزش وظیفه مدار: روشی برای ارتقای مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی
این مقاله دارای ۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش وظیفه مدار
مقاله مهارت های قابل انتقال
مقاله برنامه درسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش های کاری، انعطاف پذیر و تعدیل پذیربودن کارکنان در محیط های کاری به عنوان ضرورت مطرح می شود. در این مقاله، مفهوم آموزش وظیفه مدار مطرح می شود که روش منحصربه فردی برای آموزش با هدف توسعه مهارت های قابل انتقال در دانشجویان است. این روش آموزش به دانشجو امکان تخصصی سازی دانش و توسعه تعدیل پذیری و انطباق پذیری اساسی را می دهد. هدف این مقاله، بحث در مورد کسب مهارت های قابل انتقال در برنامه درسی است و تفکر فعلی در خصوص مهارت های قابل انتقال و طرح و برنامه دولت برای نیروی کار کاملا ماهر را ارایه می دهد.
نتیجه گیری: آموزش وظیفه مدار، راهبردی برای آموزش ارایه می نماید که بر ساختارهای آموزشی متمرکز است و از این تفکر حمایت می کند که یادگیری در پزشکی زمانی موثرتر است که در موقعیت های عملی واقعی و توسط متخصص ارایه شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.