ارتباط بین آمادگیهای بدنی و حرکتی با آمادگی مهارتی و آموزش پذیری در داوطلبان پسر شرکت کننده در آزمون ورودی رشته تربیت بدنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین آمادگیهای بدنی و حرکتی با آمادگی مهارتی و آموزش پذیری در داوطلبان پسر شرکت کننده در آزمون ورودی رشته تربیت بدنی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین آمادگیهای بدنی و حرکتی با آمادگی مهارتی و آموزش پذیری در داوطلبان پسر شرکت کننده در آزمون ورودی رشته تربیت بدنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین آمادگیهای بدنی و حرکتی با آمادگی مهارتی و آموزش پذیری در داوطلبان پسر شرکت کننده در آزمون ورودی رشته تربیت بدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین آمادگیهای بدنی و حرکتی با آمادگی مهارتی و آموزش پذیری در داوطلبان پسر شرکت کننده در آزمون ورودی رشته تربیت بدنی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : المپیک

تعداد صفحات :۱۳

هدف از این تحقیق، تعیین ارتباط بین آزمونهای آمادگی بدنی و حرکتی با آزمونهای آمادگی مهارتی و آموزش پذیری در داوطلبان ورود به رشته تربیت بدنی بوده است. آزمودنی های این تحقیق، ۱۲۷ داوطلب پسر شرکت کننده در آزمون ورودی این رشته بودند. آزمونهایی که مورد استفاده قرار گرفتند، شامل: کشش از میله بارفیکس، دراز و نشست، پرش طول جفتی، دو رفت و برگشت ۹×۴ متر، دو ۶۰۰ متر، آزمونهای مهارتی ضربه سر فوتبال، در یبل بستکبال و سرویس کوتاه بدمینتون بودند. از روشهای آماری “رگرسیون چند متغیره”، “تحلیل ممیز” و “یومان- ویتنی” برای تحلیل داده استفاده شدند. نتایج تحقیق نشان دادند که تنها پیشگوی معنی دار آموزش پذیری، آمادگی مهارتی (P<0.02 ، r=0.19) است. همچنین آمادگی حرکتی، پیشگوی معنی دار (P<0.000 ، r=0.34) آمادگی مهارتی است. به علاوه، آمادگی بدنی (P<0.000 ، F=0.97) و آمادگی مهارتی (P<0.000 ، F=0.97)، پیشگوی معنی دار قبولی یا ردی داوطلبان بوده اند. نتایج یومان – ویتنی نشان دادند که آمادگی بدنی (P<0.000 ، Z=-4.64) ، آمادگی حرکتی (P<0.000 ، z=-3.39) و آمادگی مهارتی (P<0.003 ، z=-2.95) داوطلبان پذیرفته شده، بطور معنی داری بالاتر از داوطلبان پذیرفته نشده بود.، ولی بین آموزش پذیری آنها (P>0.001 ، z=-1.57) تفاوتی وجود نداشت. نتیجه این است که، آزمونهای مورد استفاده برای گزینش داوطلبان ادامه تحصیل در رشته ترتیب بدنی، از شیوه های مناسبی برای تفکیک داوطلبان شایسته از مجموع داوطلبان بر اساس قابلیت آموزش پذیری و توانایی اجرای مهارتها نیستند و نیاز به تغییراتی چون اضافه کردن آزمونهای مهارتهای ورزشی دارند.

کلید واژه: آمادگی مهارتی، آموزش پذیری، داوطلبان تربیت بدنی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.