نقش رسانه ها در آموزش درس تنیس روی میز رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه ها در آموزش درس تنیس روی میز رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه ها در آموزش درس تنیس روی میز رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه ها در آموزش درس تنیس روی میز رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه ها در آموزش درس تنیس روی میز رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : المپیک

تعداد صفحات :۱۰

پژوهش حاضر، درباره کاربرد رسانه ها در آموزش درس عمی تنیس روی میز است که به منظور کاهش ساعتهای حضور دانشجویان، در کلاسهای عملی رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور با حفظ کیفیت آموزشی، به مطالعه آن پرداخته است. جامعه آماری تحقیق، ۱۵۰ دانشجوی پسر رشته تربیت بدنی نظام آموزش از راه دور در ایران است که سال ۷۹ وارد دانشگاه شده بودند. پس از همسان سازی آنها براساس شاخصهای قابل اندازه گیری سن، وزن، قد و نمره آزمون عملی ورود به دوره کارشناسی، تعداد ۶۰ نفر به طور تصادفی برای نمونه تحقیق انتخاب و آنها به ۲ گروه ۳۰ نفره تجربی و شاهد تقسیم شدند کرد. گروه تجربی، درس تنیس روی میز را در نیمسال اول تحصیلی ۸۰-۸۱، از طریق فیلم آموزشی و گروه شاهد، آن را به شیوه مرسوم و آموزش حضوری قرار گرفته اند. در پایان دوره آموزشی، هر دو گروه در شرایط یکاسن و مواد آزمونی یکسان ارزیابی شدند. ابزار و وسایل اندازه گیری، شامل: پرسشنامه اطلاعات فردی به منظور شناخت نسبی از وضعیت فیزیکی، سابقه فعالیتهای ورزشی آزمودنیها و نرمات پایان دوره آموزشی آنها بود. اطلاعات مورد نیاز، با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل شد. همچنین، میانگین نمرات گروههای تجربی و شاهد، با استفاده از “آزمون t استودنت” و نرم افزار “Spss.v.10” مقایسه شد. نتیجه این تحقیق نشان میدهد، اختلاف بین میانگین نمرات گروه تجربی X1=8.46 و گروه شاهد با میانگین X2=6.66، در حد =۵% از نظر آماری معنی دار است. بر این اساس، میتوان نتیجه گیری کرد که درس تنیس روی میز را میتوان با کمک وسایل آموزشی، با کاهش ساعتهای حضوری و بدون افت کیفیت آموزشی، آموزش داد.

کلید واژه: آموزش از راه دور، آموزش حضوری، یادگیری، تنیس روی میز، رسانه.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.