ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر :

ترجمه مقاله آموزش کارآفرینی: مروری بر اهداف روشهای تدریس و نشانه های اثر

رشته کارآفرینی-مدیریت

Entrepreneurship education: a review of its objectives, teaching methods, and impact indicators (2010)

– توضیحات: ۲۹ صفحه انگلیسی، ۳۹صفحه ترجمه آماده فارسی (word)

– چکیده ترجمه فارسی:

هدف—مقاله جاری به هدف بررسی انتشارات موجود در زمینه آموزش کارافرینی و ارزیابی تنظیمات موجود بین اهداف جامع, مخاطب هدف, روشهای تدریس و نشانه های اثر آن تهیه شده است.

طرح/روش شناسی/روش— مرور نیمه منظم نوشتجات انجام شده است؛ از داده های ۶ صفحه گسترده اکسل مجزا استفاده شده است. این دیتاشیتها بمنظور کاهش جانبداری های نویسنده بکار رفته اند. ۱۰۸ مقاله مورد مطالعه قرار گرفته و بر اساس اهداف آموزشی, مخاطب هدف, فعالیتهای برتر گروه, روش تدریس بکار رفته و نشانه های اثر دسته بندی شده اند.
یافته ها—محققین این حوزه با وجود تعاریف متفاوت از موضوعات, بسمت چارچوبی یکتا از آموزش کارفرینی هم نظر می باشند.تغییراتی از آغاز تا دیدگاه تغییر نگرش آموزش کارافرینی وجود دارد. با اینحال, با وجود گروه های هدف متنوع , عدم توافقاتی هم بین هدف مربیان و دیگر إی نفعان در عوامل موفقیت و آموزش کارافرینی با روشهای آموزشی کاربردی وجود دارد.

محدودیتها/مفاهیم تحقیق—کار جاری در مرور نوشتجات با محدودیتهایی روبرو بوده است. محدودیت اصلی, سهیم کردن هر دو نوع نوشتجات تجربی و نظری بوده است؛ استفاده از روشی متاتحلیلی مناسب تر می باشد.

مفاهیم عملی—آموزش کارافرینی در کلیت خود مورد مرور قرار گرفته شده است. این امر برای آموزش دهندگان و سیاست گزارانی که در تنظیم و تسهیل برنامه های آموزشی کارافرینی حضور دارند, مفید است. کار جاری بطور خاص, به فهم مسائل مرتبط با عدم توافقات تنظیم برنامه های کارفرینی کمک می کند؛ دامی که بر سر راه بیشتر طراحان وجود دارد.

ابتکار(اصالت)/بها—نو بودن کار جاری در استفاده از برگه های جمع آوری داده ها می باشد. این امر جانبداری نویسنده را به حداقل می رساند و برخی امکانات منطقی را برای معنی کردن و نتیجه گیری از نوشتجات موجود آموزش کارفرینی در اختیار ما قرار می دهد.

کلیدواژگان: آموزش, کارافرینی, روشهای تدریس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.