مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی :

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

توضیحات: ۴۳صفحه فارسی (word) با منابع کامل

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت دولتی، بحران، بازرگانی، صنعتی، تحول و سایر گرایش های مدیریت، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

– مشتری

– تعریف رضایتمندی مشتری

نکته مهم دیگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقیق و درست و به روز مشتریان گوناگون است.نکته حائز اهمیت درک این واقعیت است که مشتریان یکسان نیستند و طبق نظریه های بازاریابی مشتریان هر بنگاه را میتوان به……………

……………….

مدل فورنل:

…………

مدل شاخص رضایت مشتری آمریکایی:

…………..

– نظریات جامعه شناسی

نتایج بررسی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان آمریکا نشان می دهد حدود ۶۰تا۶۵درصد خریداران خودرو(بسته به بهای پرداخته شده برای آن)مهمترین ویژگی مدنظر خود در هنگام خرید خودرو را نوع و چگونگی خدمات پس از فروش و گارانتی محصول می دانند در این میان نکته جالب به این موضوع بر می گردد که اغلب(یا در واقع)معتقدند شنیده های آنان در مورد چگونگی برخورد شرکت ها در هنگام ارائه خدمات پس از فروش و کیفیت این خدمات بخش عمده تصویر ذهنی آنان از یک محصول را شکل می دهد. در حالی که صنعت خودرو در کشور مادر طول ۱۰سال گذشته همواره با نزول کیفیت فروش و خدمات پس از فروش مواجه بوده است.در عمل و اگر کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که خدمات پس از فروش یک خودرو وابسته به کیفیت است چرا که اگر خودرویی با کیفیت بهتر تولید شود نیازمند خدمات پس از فروش پایین تری است ولی متاسفانه در کشور ماکیفیت پایین قطعات و تولید باعث شده است که مراجعات مصرف کننده به نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش بیشتر شود.درکشور ما متاسفانه یک رابطه معکوس بین کیفیت خوروهای تولیدی و مراجعه خریدار به مراکز خدمات پس از فروش،چه امسال و چه سال های گذشته وجود دارد.به اعتقاد بسیاری از کارشناسان به دلیل اینکه در اقتصاد ایران،شرایط رقابتی بین خودروسازان وجود نداردبنابراین نمی توان انتظار داشت که در عمل فکری برای کیفیت خدمات پس از فروش شود و در نهایت اینکه خدمات پس از فروش در دنیا به اهرمی برای رقابت تبدیل شده است.امروز بخش خدمات پس از فروش،را میتوان قلب تپنده هر صنعت و بویژه خودروسازی دانست قلبی که کارکرد دقیق م منظم آن می تواند تضمین بقا و تداوم حیات این صنعت باشد.(فرقانی،۱۳۸۳،ص۳۱-۳۳).

……………..

۱ـ نظریه مبادله

…………..

۲ـ نظریه شبکه ای مبادله

……………

۳ـ نظریات احساسات

………………

– مدل های اندازه گیری رضایت مشتری

…………..

کیفیت اساسی (الزامات اساسی):

………………….

کیفیت عملکردی (الزامات عملکردی)

……………

کیفیت انگیزشی (الزامات انگیزشی)

…………..

نظریه چرخه خدمت مطلوب :

…………

۱- مدل سوئدی (SCSB)

…………..

۲- مدل آمریکایی (ACSI)

……………..

۳- مدل اروپایی رضایت مشتری (ECSI)

………………..

۴- مدل مالزی رضایت مشتری (MCSI)

………………..

۵-مدل تحلیل شکاف های پنج گانه کیفیت خدمات شکاف های کیفیت خدمات

………………..

۶-شاخص رضایت مشتری ایرانی (ICSI)

……………

۷ـ مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی

…………….

۸ـ مدل سلسله مراتب کیفیت خدمات

………………

۹ـ مدل تحلیل شکاف های هفت گانه کیفیت خدمات

…………….

– خدمات گارانتی

اصطلاح گارانتی[۱] عبارت است از قولی لازم که شخصی به شخص دیگر می دهد بگونه ای که اگر شرایط خاصی رخ داد این قول عملی شود. بعنوان مثال وقتی شخصی می خواهد وام بگیرد او نیاز به یک نفر ضامن یا Guarantor دارد تا وی گارانتی – ضمانت – کند که اگر وام گیرنده اصل پول را نپرداخت وی پول را باز پس دهد. دقت کنید که باز پرداخت پول از طریق ضامن یا Guarantor تنها زمانی صورت میگرید که وام گیرنده پول را باز پس ندهد.

………………

وضعیت گارانتی در ایران

……………..

شرکت های معتبر گارانتی کالا در ایران

……………….

منابع و ماخذ

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.