پیشینه پژوهش سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه پژوهش سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه پژوهش سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پیشینه پژوهش سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه پژوهش سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه پژوهش سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک :
متغیرهای پیشینه تحقیق: سبک های تفکر، خلاقیت و پیشرفت، خودکارآمدی و انگیزش و پیشرفت تحصیلی و آکادمیک
توضیحات: ۱۷ پیشینه تحقیق داخلی و ۱۱ پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنهاودارای ۱۳ صفحه وی باشد
پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت و علوم تربیتی و سایر رشته های دانشگاهی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی
قسمتی از پیشینه::
تحقیقات داخلی
برخوردارپور (۱۳۷۸) به بررسی رابطه توانشهای ذهنی و الگوهای تفکر در دانشآموز عادی و تیزهوش دوم راهنمایی و دبیرستان پرداخته است و با استفاده از آزمونهای توانشهای سهگانه ذهنی استرنبرگ و پرسشنامه محقق ساخته برای سنجش الگوهای تفکر مورد مطالعه قرار دارد. در این پژوهش سبکهای تفکر شامل قضایی، اجرایی، کلی، جزئی، الیگارشی، محافظهکارانه، آزادمنشانه معرفی شده در نظریه خود حکومتی ذهنی است، یافتههای پژوهش نشان داد که پیشرفت تحصیلی بر اساس توانشهای ذهنی و سبکهای تفکر قابل پیشبینی است. در مقطع راهنمایی دانشآموزان عادی سبک قضایی و در دانشآموزان تیزهوش سبک اجرائی پیشبینی کننده پیشرفت تحصیلی بالا و در مقطع دبیرستان برای دانشآموزان عادی و تیزهوش سکب الیگارشی پیشبینی کننده پیشرفت تحصیلی بالا بوده همچنین دانشآموزان تیزهوش در مقایسه با دانشآموزان عادی بیشتر دارای سبکهای کلی و جزئی و دانشآموزان مقطع راهنمایی نسبت به دانشآموزان مقطع دبیرستان بیشتر دارای سبکهای الیگارشی، محافظهکارانه و اجرائی بودند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.