مقاله رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان :

مقاله رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۷ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۹۵ تا ۱۱۴ منتشر شده است.
نام: رابطه هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله هوش هیجانی
مقاله راهبردهای یادگیری
مقاله سطح مهارت زبانی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی این تحقیق یافتن رابطه هوش هیجانی و استفاده از راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی در دانشجویان واحد اهواز بود. جامعه آماری این تحقیق تعداد ۱۲۵ دانشجوی رشته زبان انگلیسی بود. روش تحقیق از نوع همبستگی بود و از رگرسیون چندگانه برای یافتن رابطه هوش هیجانی و استفاده از راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با مهارت زبان انگلیسی استفاده شد. ابزار اندازه گیری جهت این تحقیق آزمون نلسون برای تعیین سطح مهارت زبانی، پرسشنامه هوش هیجانی بار – ان و پرسشنامه سیل برای مشخص نمودن راهبرهای یادگیری زبان بود. نتایج نشان داد که بین هوش هیجانی با مهارت زبانی دانشجویان رابطه منفی وجود دارد و همچنین بین راهبردهای یادگیری زبان مهارت زبانی دانشجویان مثبت وجود دارد. آزمودنی ها با سطح مهارت بالا و سطح مهارت پایین از راهبرد فراشناختی و عاطفی بیش از سایر راهبردها و از راهبرد اجتماعی کمتر از سایر راهبردها استفاده می کردند. همه آزمودنی ها از راهبردهای یادگیری زبانی به ترتیب راهبرد فراشناختی، عاطفی، شناختی، جبرانی، حافظه و اجتماعی به یک شکل استفاده نمودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.