توسعه ی بازاریابی شبکه ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه هایاجتماعی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه ی بازاریابی شبکه ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه هایاجتماعی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه ی بازاریابی شبکه ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه هایاجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه ی بازاریابی شبکه ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه هایاجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه ی بازاریابی شبکه ای با شناسایی رهبران عقیده در شبکه هایاجتماعی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

رشد و توسعه ی اینترنت، بستر مناسبی برای روابط جمعی به وجود آورده است به گونه ای که شبکه های اجتماعی امروزی ، نمونه ی بارزی از این زیرساخت می باشند. شبکه های اجتماعی در ابتدا با هدف برقراری ارتباط میان افراد شکل گرفتند، در حالی که اکنون به عنوان زیرساخت ارتباطی برای نیل اهدافی مانند بازاریابی، تبلیغات، فرهنگ سازی و غیره استفاده م یشوند. در این مقاله ، یک مدل پیشنهادی با هدف استخراج رهبران عقیده از صفحات کسب وکار موجود د ر شبکه های اجتماعی ارایه شده و سپس از مجموعه ی رهبران عقیده در سطوح اولیه ی بازاریابی شبکه ای، به منظور انتشار پیام های تبلیغاتی استفاده شده اس ت . نتیجه ی تحقیق نشان داده است که بکارگیری رهبران عقیده ی مطلوب، نقش موثری در گسترش محدود ه ی بازاریابی و تسریع روند تصمیم گیری مشتریان دارد. به منظور پیاد هسازی مدل پیشنهادی نیز از مجموعه ی واسط های تصمیم گیری مشتریان دارد. به منظور پیاد هسازی مدل پیشنهادی نیز از مجموعه ی واسط های OpenAPI استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.