مبانی جامعه شناسی رفتار انتخاباتی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی جامعه شناسی رفتار انتخاباتی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی جامعه شناسی رفتار انتخاباتی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی جامعه شناسی رفتار انتخاباتی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی جامعه شناسی رفتار انتخاباتی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲ نقطه عطفی در تاریخ تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر به شمار می رود. چرا که علیرغم ارتقای شاخص های معطوف به اصولگرایی در دوره اقای احمدی نژاد، نامزدی منتخب مردم شد که ارزش های سیاسی متفاوتی را نمایندگی می کرد. این مقاله در نظر دارد با تحلیل رفتار انتخاباتی مردم بر اساس شکاف ها اجتماعی علل و زمینه هایی پیروزی حسن روحانی در انتخابات سال ۹۲ را بر ا ساس نظریات مربوط به شکاف های اجتماعی تجزیه و تحلیل کند. نتایج به دست امده نشان می دهد که احمدی نژاد که با هدف تعدیل شکاف د ولت و ملت به ریا ست جمهوری رسید ، نه تنها نتوان ست این شکاف را تعدیل کند بلکه اقدامات او و به ویژه سخنان در دوران ریاست جمهوری خود باعث شد تا این شکاف کماکان پابرجا در جامعه باقی بماند. اعتراضات سال ۸۸ و حمایت گروهای اصلاح طلب از آنا ن باعث شد که تا حسن روحانی در انتخابات یازدهم با استفاده از شکاف دولت -ملت و حامی بودن مردم در مقابل دولت وقت، در انتخابات پیروز شود. در کنار این عوامل ارایه مسایل قومی و شکاف قومی در جامعه که توانایی بار شدن بر شکاف دولت و ملت را دارد توسط حسن روحانی نیز در نتیجه انتخابات اثر گذار بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.