گروه های آموزشی شبکه های اجتماعی و توسعه جوامع یادگیری حرفه ای در بین معلمان و مربیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
گروه های آموزشی شبکه های اجتماعی و توسعه جوامع یادگیری حرفه ای در بین معلمان و مربیان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد گروه های آموزشی شبکه های اجتماعی و توسعه جوامع یادگیری حرفه ای در بین معلمان و مربیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گروه های آموزشی شبکه های اجتماعی و توسعه جوامع یادگیری حرفه ای در بین معلمان و مربیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن گروه های آموزشی شبکه های اجتماعی و توسعه جوامع یادگیری حرفه ای در بین معلمان و مربیان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در این مطالعه موردی- تحلیلی به برر سی گروه ها و سوپر گروه های تشکیل شده بین معلمان و مربیان آموزش و پرورش پرداخته شد. در نمونه تصادفی از مصاحبه و پیمایش با ۵۰ نفر از این افراد، حضور در این گروه ها را در راستای توسعه حرفه ای تدریس خود شان ارزیابی بعمل آمد. با روش کد گذاری و استفاده از گرایش های مرکزی نتاج تحلیل و آنالیز شد. علی رغم ضعف در همکاری های گروهی و کار مشترک ، آموزش از طریق معلمان رهبر ۷۸%تسهیم دانش۵۳ ،%یادگیری مستمر ۴۵%و همفکری و مشارکت در مسایل یادگیری۴۰ %را در گروه ها تاثیر داشته است ولی میزان تاثیر آن در فرایند یادگیری و موفقیت دانش آموزان ، ارتقاء فرهنگ مدر سه و کار تیمی می با شد، معنا دار نبود. با توجه به خصوصیات بارز جوامع یادگیری حرفه ای که با هدف که ازپیامدهای PLC تسهیل و توسعه یادگیری در نظام های آموزشی مطرح می باشد ، استفاده از تکنولوژی های اخیر با ایجاد گروه های حرفه ای و برنامه ریزی های هدایت شده در این شبکه به توسعه حرفه ای و بهبود یادگیری معلمان و مربیان منجر شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.