مدیریت دانش مشتری ( CKM) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت دانش مشتری ( CKM) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت دانش مشتری ( CKM) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش مشتری ( CKM) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت دانش مشتری ( CKM) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
در این مقاله سعی شده است با بررسی پیشینه تحقیق، دو مبحث مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مورد مطالعه قرار داده شوند و سپس مدیریت دانش به عنوان شاخصی موثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مورد توجه قرار گیرد. د رنهایت با تلفیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری ( CKM ) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان بیان می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.