تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان (مطالعه ای در شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان (مطالعه ای در شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان (مطالعه ای در شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان (مطالعه ای در شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان (مطالعه ای در شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان در شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده از نظر هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مشتریان شعب موسسه اعتباری ثامن اهواز تشکیل می دهند که تعداد آنها نا محدود می باشد و با استفاده از جدول تعیین حجم نمونه مورگان تعداد ۳۸۴ نفر به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس بعنوان نمونه انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه های استاندارد شامل کیفیت خدمات درک شده تسایر و لین (۲۰۰۴) و رضایت مشتری وانگ (۲۰۱۰) استفاده شده است. داده های جمع آوری شده از طریق آزمون های آماری از جمله آزمون سنجش نرمال بودن توزیع داده های کلموگروف-اسمیرنوف، آزمون رگرسیون خطی ساده و تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مشتریان تاثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.