بررسی تاثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده مطالعه موردی:مشتریان فروشگاه اتکا شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده مطالعه موردی:مشتریان فروشگاه اتکا شهر تهران دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده مطالعه موردی:مشتریان فروشگاه اتکا شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده مطالعه موردی:مشتریان فروشگاه اتکا شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده مطالعه موردی:مشتریان فروشگاه اتکا شهر تهران :
تعداد صفحات :۳۳
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن بررسی تاثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده در مشتریان فروشگاه اتکا می باشد. مدل پژوهشی طراحی شده بر مبنای مدل جونز و همکاران ( ۲۰۰۹ ) شکل گرفته است. سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از نرم افزار آماری ( spss )، درقالب توصیف داده های پژوهش، توصیف متغییرهای اصلی پژوهش، تحلیل داده های پژوهش استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با مطالعه موردی فروشگاه اتکا تمامی فرضیه ها بجز فرضیه فرعی سوم مورد تایید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.