بررسی انواع روش های رتبه بندی مشتریان در سازمان ها با تمرکز بر رتبه بندی در موسسات مالی و بررسی اثرات آن بر ماندگاری و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی انواع روش های رتبه بندی مشتریان در سازمان ها با تمرکز بر رتبه بندی در موسسات مالی و بررسی اثرات آن بر ماندگاری و وفاداری مشتریان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی انواع روش های رتبه بندی مشتریان در سازمان ها با تمرکز بر رتبه بندی در موسسات مالی و بررسی اثرات آن بر ماندگاری و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی انواع روش های رتبه بندی مشتریان در سازمان ها با تمرکز بر رتبه بندی در موسسات مالی و بررسی اثرات آن بر ماندگاری و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی انواع روش های رتبه بندی مشتریان در سازمان ها با تمرکز بر رتبه بندی در موسسات مالی و بررسی اثرات آن بر ماندگاری و وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در هر سازمانی، چه تولیدی و چه خدماتی، مهمترین عامل برای حفظ و رشد سازمان مشتریان آنند، چنانچه اگر سازمان در جلب رضایت و وفاداری آنان موفق شود و بتواند آنان را حفظ کند، زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا کرده است . تحقیقات نشان داده است که وقتی روابط مشتریان با یک شرکت ادامه می یابد سود شرکت به شدت افزایش می یابد. امروزه از تکنیک های بسیاری جهت شناسایی مشتریان جهت اجرای استراتژی درست در خصوص هر گروه از آنها استفاده می شود که یکی از این معروف ترین این روش ها استفاده از تکنیک های رتبه بندی است. بر همین اساس در تحقیق علمی- مروری حاضر سعی شده است تا ابتدا مروری بر تعاریف وفاداری و عوامل موثر بر آن انجام شود. سپس به معرفی روش رتبه بندی خواهیم پرداخت همچنین در ادامه به بررسی ابزارهای رتبه بندی از جمله ابزار های داده کاوی هوش مصنوعی شبکه های عصبی مصنوعی و روش های خوشه بندی مشتریان خواهیم پرداخت و نگاهی اجمالی به برخی تحقیقات در موسسات مالی خواهیم داشت و خواهیم دید که این ابزارهای رتبه بندی به سازمان ها کمک می کنند تا با تمایز بین مشتریان و نیاز های آنها گروه های بیشتری از مشتریان را راضی تر نگاه دارند و این خود عامل اصلی بر ماندگاری آنهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.