بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در پژوهش حاضر به مطالعه و آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید می پردازد. هدف اصلی این پژوهش بررسی اثر بخشی و آسیب شناسی نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید است. چون جامعه آماری محدود است ، نمونه با جامعه برابر است و جامعه آماری شامل: تعداد ۴۵ نفر از مدیران وکارشناسان صندوق کارآفرینی امید است،در فاصله زمانی فروردین تا شهریور ماه ۱۳۹۵ بوده و دراین پژوهش طبق نظر اساتید راهنما و مشاور برای محاسبه ضریب پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شده است، با توزیع ۴۵ پرسشنامه ضریب پایایی برای پرسشنامه که حاوی ۳۰سوال می باشد، برابر ۰/۹۱۹ محاسبه گردید. با عنایت به این که حداقل ضریب پایایی برای پرسشنامه های پژوهشی ۰/۷۰ می باشد، ملاحظه می گردد که ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده از این مقدار بالاتر است و مناسب می باشد. روش تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه در این تحقیق بدین گونه است که داده های اولیه جمع آوری شده و متغیرهای پژوهش محاسبه می گردند. همچنین از آزمون t تک نمونه ای که ساده ترین نوع آزمون های t است جهت تعیین این که آیا میانگین مشاهده شده در نمونه که به صورت تصادفی از جامعه انتخاب شده است، مقداری برابر با میانگین مفروض جامعه دارد یا خیر، به کار می رود. که نتایج پژوهش حاکی از تایید هر سه فرضیه تحقیق می باشد که به شرح ذیل می باشد : در خصوص فرضیه اول باید گفت با توجه به اینکه نتایج خروجی در این جدول مقدار تی و مقدار معنی داری گزارش شده است. برای تی دو عدد گزارش شده است. لذا با توجه به اینکه معنی داری آزمون معنی دار می باشد باید سطر دوم را گزارش کنیم بنابراین مقدار تی ۳۱/۲۴۶ می باشد. لذا فرضیه اول تحقیق تایید شده است یعنیعوامل محتوایی بر اثر بخشی نظام آموزشی صندوق کار آفرینی امید اثردارد . در خصوص فرضیه دوم باید گفت با توجه به اینکه نتایج خروجی در این جدول مقدار تی و مقدار معنی داری گزارش شده است. برای تی دو عدد گزارش شده است. لذا با توجه به اینکه معنی داری آزمون معنی دارمی باشدباید سطر دوم را گزارش کنیم بنابراین مقدار تی ۵/۳۴- می باشد. لذا فرضیه دوم تحقیق تایید شده است یعنی عوامل ساختاری و فرایندی بر اثر بخشی نظام آموزشی صندوق کارآفرینی امید اثر دارد. در خصوص فرضیه سوم باید گفت با توجه به اینکه نتایج خروجی در این جدول مقدار تی و مقدار معنی داری گزارش شده است. برای تی دو عدد گزارش شده است. لذا با توجه به اینکه معنی داری آزمون معنی دار می باشد باید سطر دوم را گزارش کنیم بنابراین مقدار تی ۲۶/۷۱۱ می باشد. لذا فرضیه مورد نظر تایید شده است. . لذا فرضیه سوم تحقیق تایید شده است یعنی عوامل زمینه ای (محیطی) بر اثربخشی نظام آموزشی صندوق کار آفرینی امید اثر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.