ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
امروزه سازمان ها به دلیل افزایش رقابت در سطح جهان ، حفظ مشتریان خود و پیشی گرفتن از رقبا باید به اهمیت کیفیت محصول و نیز پیشبرد فروش توجهی خاص قلمداد نمایند. از آنجا که مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موثر در حفظ سازمان در شرایط رقابتی به شمار می روند، توجه به خواسته ها و نیازهای آنها و تولید محصولات با کیفیت سبب تداوم سازمان در شرایط رقابتی می شود و نیز فروش بیشتر را برای سازمان به ارمغان می آورد.این مطالعه با هدف شناسایی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش انجام گرفته است. در این پژوهش برای مطالعه و بررسی از روش کتابخانه ای به شیوه توصیفی استفاده شده تا با مطالعه مقالات جدید و مرتبط مشخص شود کدام عامل از بین عامل ها بشترین تاثیر را دارد همانطور که مشخص شد بعد از مطالعه بیش از ۳۰ مقاله مرتبط رضایت مشتریان و ترفیع بیشترین اهمیت را در کیفیت محصول و پیشبرد فروش دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.