ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها به دلیل افزایش رقابت در سطح جهان ، حفظ مشتریان خود و پیشی گرفتن از رقبا باید به اهمیت کیفیت محصول و نیز پیشبرد فروش توجهی خاص قلمداد نمایند. از آنجا که مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موثر در حفظ سازمان در شرایط رقابتی به شمار می روند، توجه به خواسته ها و نیازهای آنها و تولید محصولات با کیفیت سبب تداوم سازمان در شرایط رقابتی می شود و نیز فروش بیشتر را برای سازمان به ارمغان می آورد.این مطالعه با هدف شناسایی عوامل موثر بر بهبود کیفیت محصول و تاثیر آن بر پیشبرد فروش انجام گرفته است. در این پژوهش برای مطالعه و بررسی از روش کتابخانه ای به شیوه توصیفی استفاده شده تا با مطالعه مقالات جدید و مرتبط مشخص شود کدام عامل از بین عامل ها بشترین تاثیر را دارد همانطور که مشخص شد بعد از مطالعه بیش از ۳۰ مقاله مرتبط رضایت مشتریان و ترفیع بیشترین اهمیت را در کیفیت محصول و پیشبرد فروش دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.