مقایسه ی اثربخشی آموزش روش تدریس اکتشافی (هدایت شده) با روش تدریس توضیحی بر میزان خلاقیت و عملکرد تحصیلی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی دانش آموزان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی اثربخشی آموزش روش تدریس اکتشافی (هدایت شده) با روش تدریس توضیحی بر میزان خلاقیت و عملکرد تحصیلی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی دانش آموزان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی اثربخشی آموزش روش تدریس اکتشافی (هدایت شده) با روش تدریس توضیحی بر میزان خلاقیت و عملکرد تحصیلی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی اثربخشی آموزش روش تدریس اکتشافی (هدایت شده) با روش تدریس توضیحی بر میزان خلاقیت و عملکرد تحصیلی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی اثربخشی آموزش روش تدریس اکتشافی (هدایت شده) با روش تدریس توضیحی بر میزان خلاقیت و عملکرد تحصیلی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر مقایسه ی اثربخشی آموزش روش تدریس اکتشافی (هدایت شده) با روش تدریس توضیحی بر میزان خلاقیت وعملکرد تحصیلی درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان اندیمشک بود. روش تحقیق، نیمه آزمایشی با استفاده ازدو گروه (گواه و آزمایش) و طرح پیش آزمون و پس آزمون بود. جامعه آماری مورد مطالعه، شامل کلیه ی دانش آموزان دختر سال چهارمابتدایی شهرستان اندیمشک بود که ۶۰ نفر از آنها به عنوان نمونه آماری به صورت در دسترس از دبستان انتخاب شدند. به منظورگردآوری داده ها از پرسشنامه سنجش خلاقیت تورنس و همچنین آزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته استفاده شد. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی و استنباطی شامل ، کولموگروف- اسمیرنوف و آزمون t گروه های مستقل استفاده شد. نتایجبیانگر این بود که تدریس به روش اکتشافی هدایت شده توانسته بر افزایش میزان خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درسریاضی نسبت به گروهی که با روش تدریس توضیحی آموزش دیده اند تاثیر بیشتری داشته باشد. و از عملکرد تحصیلی و خلاقیت بیشتری برخورداراند (P<0/05).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.